• انا ادم 20 سنه طولي 175 ابيض وشعري طويل قصتي مع بنت خالتي بدأت من سنتين يعني وانا 18 وهي اسمها نانسي قدي في السن طيزه كيرفي وبزازها حلوة شبه ممثله سكس (كارلي جراي هسبلكو صورتها تحت) من واحنا صغيرين كنا دايما مع بعض وكمان هي كانت ساكنه فوقينا فا كنا بنروح المدرسن مع بعض ونرجع مع بعض واوقات كتير اهلنا بيسيبونا لوحدنا وكانو وانا مكنتش بفكر فيها اني انيكها خالص لحد ما تميت 18 سنه وكنا عاملين ليها عيد ميلاد هي كانت لابسه فستان ضيق ومفتوح مبين صدرها كلو وساعتها انا كنت متنح ازاي دي نانسي الي معايا من واحنا صغيرين وعمري ما حاولت انيكها وطول عيد الميلاد زبي واقف وكلو عمال يهزر ويضحك وبعدين بدأو يرقصو وانا شايف نانسي عماله تهز بزازها وطيازها وزبي كان هيفرقع لحد ما خلصنا ودخلت انا وهي البلكونه عشان اديها هديتها وكنت جايبلها سلسله فرحت بيها وحضنتني وانا غرقت بين بزازها وهي لاحظت وسابتني شويه بعدين قالتلي لبسهالي وقفت وراها وتعمدت الزق فيها عشان تحس بزبي واني بحاول انيكها لزقت فيها وعملت نفسي بلبسها السلسله وكأني مش عارف اقفلها عشان احرك زبي على طيزها لقيتها مدتش اي رد فعل وقربت مني اكتر ورحت سايب حته منه السلسله عشان تنزل على بزازها وامد ايدي اجيبها والمس بزها وفعلاً عملت كده وعملت نفسي بجيب السلسله بس المره دي لقيتها بعدت وقالتلي خلاص انا هلبسها حسيتها زعلت فا قولت مش هكمل ومش هفكر فيها تاني بس بعدها بشهر عيلتنا كانو مسافرين البلد يقعدو اسبوع في البلد وسابونا احنا لوحدنا عشان مذاكرتنا والدراسه وكنا قاعدين مع بعض اسبوع فا رجعت افكر اني انيكها تاني اول يوم هي نامت في اوضه وانا نمت في اوضه بعدين بليل. اتأكدت انها نامت ودخلت عليها لقيتها نايمه بالأندر والبرا وجسمها الابيض الكبير زبي وقف مبقتش قادر امسك نفسي روحت طلعت بتاعي قعدت العب فيه واحسس على طيزها لأنها كانت نايمه على بطنها بعدين لقبتها بتتقلب على بطنها جسمي كلو اتكهرب افتكرتها صحيت بعدين لقيتها لسه نايمه وبزها كان خارج منه فرده بره البرا روحت قعدت العب في بتاعي لحد ما نزلت نافورة لبن عليها بعدين طلعت اجري من الاوضه عشان لو صحيت متشوفنيش تاني يوم صحيت لقيتها عامله فطار ولابسه بيجامه ضيقه نيك ومكانتش لابسه برا عشان حلامتها كانت باينه وبزها كان نازل وبنطلون البيجامه من كتر مهو ضيق مبين شكل الأندر وقعدنا ناكل وانا مرعوب انها تكون عرفت الي عملته فيها امبارح بس لقيتها بتهزر وعادي بعدين قالتلي اغسل انت المواعين وقعدت اهزر معاها وكنت ماسك التلفون راحت قالتلي بتكلم مين وشدت التلفون وقعدت تجري وانا بجري وراها وشايف طيزها بتتنطط قدامي راحت داخله على الاوضه روحت زاققها وقعت على بطنها على السرير ونمت فوقيها وزبي كان واقف وهي حست وحسيت انها هاجت بس خدت التلفون وقومت بعدين قالتلي احنا هنتفرج على فيلم مع بعض بليل ونسهر قولتلها ماشي .
    نزلت روحت اقابل صحابي بعدين رجعت على الساعه 2 بليا لقيتها بتقولي كل دة بره ومكونتش لسه شوفتها هزرت معاها ودخلت غيرت هدومي وغسلت ايدي و وشي بعدين خرجت لقيت مفاجأة قدامي فرسه قاعده بحاجة زي قميص النوم فوق الركبه بكتير ونص بزها بره راح زبي واقف وهي لاحظت روحت اقعد على الكرسي وهي على الكنبه قالتلي لا تعالى اقعد جنبي روحت قولتلها اشمعنا راحت قالتلي كده عايزة اقعد في حضنك روحت رايح جنبها وجطينا بطانيه علينا وهي قعدت في حضني وقعدنا نتفرج على الفيلم وكان فيلم fifty shades of grey فا كان فيه مشاهد سكس كتير فا كان زبي واقف وهي في حضني فا كان عمال يلمسها وهي حست بيع بعدين لقيتها عماله تتحرك كده وحستها هاجت روحت قولت هي دي فرصتي روحت باصصلها وبايسها من بوقها وهي زي ما تكون صدقت راحت شايله البطانيه لقيتها قالته الاندر وكسها متغرق وقعدتا نبوس بعض وراحت مقلعاني البنطلون ومسكت زبي نزلت فيه مص وانا عمال العب في كسها وابعبصها راحت قالتلي تعال. ندخل على السرير فدخلنا جوا وانا طول الطريق عمال ابوس فيها واحنا قالعين واصباعي متشلش من طيزها ودخلنا الاوضه روحت راميها على السرير وفاتح رجليها ونزلت لحس في كسها الي كان كلو عسل وهي عمال تقولي الحس جامد يا حبيبي انا شرموطتك مش قادر طفي نار كسي مش قااااااادره وراحت مصوته ومنزله نافورة من كسها .
    روحت جايب علبة الفازلين وقلبتها على بطنها وروحت حاطت على صوابعي وقعدت ادخل صوابعي كلها في طيزها واحد واحد عشان أوسع خرم طيزها بعدين قولتلها انا هدخل زبي في الاول خافت عشان هيوجع بعدين قالتلي دخله انا مش قادرة بس براحه عشان انا اول مره حد ينكني روحت حاطت الفازلين على زبي وحطيت على خرم طيزها ودخلت راس زبي راحت مصوته صويته عاليه فشخ فا شيلتو عشان متتعبش راحت قالتلي دخلو تاني بسرعه دخلو بسرعه روحت مدخله تاني وهي صوتت وقعدت انيك في خرم طيزها وهي جابت عسلها اربع مرات وانا عمال انيك في طيزها وكنت هجبهم راحت قالتلي متجبش في طيزي هاتهم على بزازي عشان الحسهم روحت لاففها وضميت بزازها على بعض وقعدت انيك في بزازها لحد ما نزلت على بزازها و وشها وهي لحسته كلو ونمنا جنب بعض من كتر التعب محدش فينا اتكلم لحد ما لفت ناحيتي وقالتلي انا مكنت اعرف ان النيك حلو اوي كده انا عايزة اتناك منك علطول وابقا شرموطتك قولتلها وانا كان نفسي انيكك من زمان بعدين قالتلي تعالى نستحمى مع بعض ودخلنا نستحمى مع بعض ونكتها تاني واحنا بنستحمى بس المره دي نزلتهم جوا طيزها ولبست اندر وبرا لونهم احمر روحت وانا لبست بوكسر وهي كانت لسه هتكمل لبس قولتلها لا لحد اخر الاسبوع مش عايز اشوف حاجه مغطيه البزاز والطياز دي راحت ضاحكه وقالتلي ماشي ودخلنا نمنا جنب بعض وكان زبي لازق في كسها و وشي بين بزازها وروحنا في النوم .

     


  • انا محمد 29 سنه متجوز ليا سنتين مراتى ايمان 22 سنه وحماتى منيره 47 سنه واخوات مراتى شيماء 24 سنه وابتسام 29 سنه واحمد 27 سنه ومراته اميره 22سنه وحمايا حسن 55
    القصه بدات ايام الخطوبه يعنى من اربع سنين
    انا بعد الخطوبه باسبوع كنت معزوم انا واهلى عندى خاطبتى
    وكان الكل موجود معاد محمود جوز ابتسام ومحمد جوز شيماء لانهم كانو مسافرين كل وحده هتجى دورها هنتعرف عليها بالتفاصيل
    يوم العزومه
    حسن . منورين يا جماعه
    ابويا . ده نورك يا ابو احمد
    منيره . اتفضلو يلا يا جماعه الاكل جهز قعدنا كلنا وطبعا انا كنت جمب ايمان وخلصنا اكل وقعدنا شويه معا بعض وابوايا وامى استاذنو علشان خرجت ركبتهم توكتوك وروحو وانا دخلت معا حمايا قعدت معاه شويه ومنيره ندهت على حمايا طلع ليها فوق الدور التانى لانه عاملين الدور الاول استقبال والتانى للنوم والدور التالت بتاع احمد بس لسه متشطبش بس هو علشان كان مستعجل اتجوز فى التانى والاول اابوه وامه بينامو فيه على ما يشطب شقته
    وقعدت انا وايمان لوحدنا وبدانا نتعرف على بعض اكتر وكلمه من هنا على كلمة من هناك ومتعرفش الكلام بيجى منين
    وقغدنا اكتر من ساعه نتكلم ومحسناش بالوقت فضلنا قعدين نتكلم لحد ما شيماء وابتسام نزلم ومعاهم منيره
    شيماء هتعوزى حاجه يمه احنا هنروح انا وابتسام لان الوقت اتاخر اوى
    منيره . طيب استنى لما اصحى ابوكى يجى يوصلكم
    انا لا يا امه خليه انا كده كده ماشى هروحه ابتسام وشيماء كده كده جمبى بس كده هنتعبك معانا انا لا تعب ولا حاجه
    ايمان لما توصل طمنى يا ميدو
    انا ماشى يا حبيبى يلا سلام واتمشيت انا وابتسام وشيماء
    ابتسام مبروك يا عريس ا نا تسلملى يا ام محمد اومال العيال فين مجبتهمش معاكى يعنى
    ابتسام . كانو بيلعبو معا ولاد عمهم وامل كانت بتزاكر علشان عندها امتحان
    انا هيا فى سنه كام دلوقتى
    ابتسام . فى اوله اعدادى خلاص بكره اخر يوم فى الامتحانات
    انا . ......يوفقها وينجحها
    ابتسام . ......يخليك يا محمد ويفرحك وصلنا ابتسام كانت الساعه داخله على واحده ونص وودخلت واتمشيت انا وشيماء
    شيماء . مبسوط معا ايمان
    انا . اكيد والا مكنتش خطبتها
    شيماء . ادعيلى بقا انا الى مشيتلك الخطوبه بحكم اننا جيران وكده
    انا . يا بنتى جوزك صحبى اصلا
    شيماء . ايوه منا عرفت لما سالته وهو بعتلك سلام كتير
    انا سلمى عليه هو هينزل امته
    شيماء لسه بدرى ده لسه ماشى الشهر الى فات
    الكلام اخدنا عنى وعن جوزها لحد ما وصلنا هيا دخلت وانا روحت وكلمت ايمان وفضلنا نتكلم للفجر
    وفضلنا على كده اسبوع كلام حب ورومانسيه وتعارف اكتر
    وبعدها جالى شغل فى الغردقه عمارتين شغل سيراميك وسباكه ورخام سافرت وكنا مقضينها تلفونات قعدت 15 يوم وايمان عرفتنى ان ابوها مسافر بعد يومين دوله فى الخليج لانه هو كان نازل اجازه
    انا . تمام يا قلبى هحجز فى السوبر جيت واجى بكرا
    وفعلا نزلت تانى روحت قعدت معا ابويا وامى شويه ونمت وتانى يوم اليوم ده الى كان حمايا مسافر فيه روحت عندهم الساعه تجى 10 الصبح اول ما روحت رنيت على ايمان وانا بره خرجت فتحت ليا ودخلنا ملقتش حد غير اميره وايمان
    انا . اومال ابوكى وامك فين
    ايمان راحو يشترو شويت حجات لزوم السفر لبابا واحمد
    انا تمام وكانو قاعدين بلبس البيت عادى يعنى
    اميره تشرب ايه يا محمد انا شاى
    اميره دخلت المطبخ تعمل الشاى
    انا . ايه الحلاوه دى
    ايمان . انت الى عيونك حلوه يا حبيبى
    انا .قربت منها وخطفت بوسه من شفايفها
    محستش غير بالقلم على خدى
    بصيت ليها وانا ببرق ولما حسيت اميره جايه قمت خابط على رجلى كانى بكلم ايمان
    لما اميره سمعتنا بنتكلم رجعت المطبخ وجابت الشاى وانا متكلمتش معا ايمان فى حاجه اميره جابت الشاى اتفضل يا محمد
    وانا بشرب الشاى حسن ومنيره وصلو اول ما دخلو سلمت عليهم
    وقعدنا كلنا
    حسن اخبارك يا حمو
    انا . تمام يا حج بخير
    حسن واخبار الشغل معاك
    انا تمام
    حسن هتخلص شغل فى الغردقه امته
    انا . ممكن اسبوعين كمان او تلاته
    حسن جميل اوى اعمل حسابك تخلص هناك وتجى تستلم شقة احمد تشوف طلبتها وتجهزها وتبدا شغل علطول انا بس انا مشغول اليومين دول اوى
    حسن . البيت بيتك اتصرف انت.برحتك المهم احمد هينزل.كمان 6 او 7 شهور يجى تكون الشقه على المفتاح و تمام ياةغالى
    انا تمام ياحج
    حسن متجهزو الغدا يلا يا بنات
    ايمان حاضر يابا الاكل على النار
    حسن . انا هطلع شويه اجهز هدومى على ما يجهزو الاكل
    انا اتفضل يا كبير خرجت انا قعدت قدام البيت شويه اشيت معا اصحابى على الفيس
    ولاقيت ايمان بتنده عليا فكرتنى مشيت
    انا . اناوقاعد بره على ما تخلصو
    ايمان . تعال يا حبيبى الشاى
    دخلت شربت الشاى وقعدت وهيا جت جمبى
    ايمان . حقك عليا حبيبى مكنش قصدى صدقنى بس انت فاجئتنى
    انا . ولا يهمك حصل خير
    منيره كانت نازله بعد ما خلصو ودخلت جهزت الاكل علطول وحسن نزل قعدنا اكلنا كلنا وكانو البنات كلهم موجودين
    وركبنا العربيه ووصلته المطار ورجعت البيت على الساعه 3 بالليل كنت انا ومنيره وشيماء الى بنوصله
    منيره ادخلى يا شيماء اعملى شوية شاى اصل دماغى هتنفجر
    على ما ادخل اخد دش وانت يا ميدو البيت بيتك خد راحتك
    انا قعدت فى الصاله ولعة سيجاره وشيماء جابت الشاى
    شيماء انا هدخل اغير هدومى دى اصلى معنتش مستحمله نفسى من الحر
    انا ماشى يا شوشو
    شيماء.دخلت الاوضه ومقفلتش الباب كويس انا فى الصاله شايف جزء من الاوضه وحماتى كانت خلصت الدش بتاعها وكانت فى الاوضه وشفت اجمد طيز على عود كيرفى بتنور قدامى وهيا بتلبس ااقميص وهيجنى اكتر الوحمه الى كانت تحت فلقت طيزها وبعدها حماتى دخلت جوا الاوضه وكانت شيماء قدامها بتقلع البرا او السنتيانه بالفلاحى وانا زبى بقا على اخره وباين من تحت البنطلون
    انا يخربيت اللحم الابيض ده اه لو كنت اقدر ادخل عليهم وانيكهم الاتنين وهما كده اووووف مفوقتش من تفكيرى غير ومنيره بتكلمنى ايه مشربتش ااشاى ليه يا حبيبى
    انا . مستنيكى انتى دخلتى تستحمى مش عاوزه تخرجى ههههه
    منيره . بس ياواد يعنى انت مش شايف الجو عامل.ازى
    انا عندك حق ده الواحد عاوز يطلع من هدومه
    وشربنا الشاى
    انا يلا هتعوزى حاجه لانى همشى الصبح علشان الشغل الى ورايا ده
    منيره . طيب هتجى امته تشتغل فى الشقه
    انا . هظبطها انا خلال الاسبوعين دول على ما اخلص بس فى الغردقه ولما اجى تفرج
    منيره طيب متنام السعتين الى فاضلين دول هما والصبح امشى اعتبر اننا وصلين الصبح عادى يعنى
    انا . مينفعش بيت مفيش فيه راجل وانام وسطكم كده
    منيره مش انت راجلنا ولا ايه
    انا برضه مينفعش
    منيره خلاص اقعد بس وانا هقعد معاك اهو نعمل كوبيتين قهوه ونطمن حتى على عمك حسن انو وصل بالسلامه
    انا . ماشى مش هزعلك وقعدنا وكانت شيماء نايمه فى الاوضه الى تحت الى فيها الحمام
    ومنيره دخلت تعمل القهوه وانا قاعد فى الصاله ولعة سيجاره على ما جابت القهوه وقعدنا شويه نتكلم عادى عنى شويه وعنها شويه وعن ايمان شويه وقتها كنا قاعدين قدام البيت فى الطراوه لحد ما قولتلها انى عاوز ادخل الحمام
    منيره قوم يا قلبى ادخل البنات كلهم فوق ونسيت شيماء هيا بتحسبها طلعت فوق معا اخواتها
    انا . دخلت على نياتى وفعلا كنت على اخرى دخلت الاوضه وملقتش حد على السرير وباب الحمام كان مفتوح وقتها افتكرت منظر شيماء ببززها ومنيره بطيازها الجباره ونزلت البنطلون ودخلت بطرطر مسمعتش غير الصويت وانا من الصدمه فضلت واقف متسمر مكانى
    ومنيره جت بتبص لاقيتنى واقف مصدوم وزبى واقف وشيماء استحمت من ميتى شيماء لسه هتتكلم منيره هسه خلاص انا قمت رافع البنطلون وخرجت جرى
    منيره كده يا بنت الشرموطه الواد قطع الخلف ايه الى نزلك شيماء انا كنت مخموده هنا ومفكره انو مشى
    منيره حصل خير خلاص اه يا بخت يا ايمان
    شيماء . بتقولى حاجه يمه
    منيره اخلصى يا بنت ااشرموطه قومى استحمى ولا ميته عجباكى قومى يلا
    منيره . خرجت كنت انا مشيت روحت لاقيتها بترن عليا
    انا . ايوه يا امه
    منيره انت فين خرجت ليك ملقتكش
    انا . انا مشيت بقا علشان الحق اجهز شنطتى معلش نكمل كلامنا لما اجى من الغردقه
    منيره . ماشى يا ميدو وحصل خير ياوقلب امك ولا ايه مهى شيماء دلوقتى زى اختك
    انا . اكيد يمه حصل خير سلام
    وروحت كنا الساعه تجى 5 ونص الفجر نمت ساعتين وصحيت جهزت الشنطه وسافرت
    ا(انا ليا اصحاب على الفيس زى معظمنا بيدخل باكونت فيك علشان يحرر الميول بتاعته)
    انا ليا اصحاب كتير ومنهم هيما وده مكلمتوش ليا اكتر من شهر ونص المهم
    لاقيته بعتلى (المحادثه)
    هيما . اخبارك يا ميدو وحشتنى موت
    انا . وانت كمان يا قلب ميدو الناس الى مش بتسال دى
    هيما . معلش ظروف غصب عنى صدقنى
    انا . ولايهمك اخبار لبوتى ايه
    هيما . يتسلم عليك وعلى زبك ونفسها فيه
    انا . هيا شافته ولا ايه
    هيما . ايوه شافته وعرفتها انك نفسك تاكل بززها تفشخ كسها وانا الى ادخل زبك فيها
    انا ماشى ياهيما مفيش اى صور جديده ولا ايه
    هيما . صورتها شويت صور ليك صدقنى هخليك تنزلهم لوحدك
    انا فين يا هيما
    هيما . هو ده اسمى برضه
    انا . انت عجبك اسمك الجديد يعنى يا كسمك
    هيما . ايوه كده اشتمنى وانت بتنكها ولو كيفتها هجبلك بنتى كمان
    انا . انت عندك بنات
    هيما. اريع بنات وولدين
    انا . تمام يا جوز الشرموطه وابو المتناكه
    هيما . وايه كمان
    انا . ابعت وانا اعرفك هعمل فيهم ايه
    بعت يجى 5 صور طبعا من غير وشها
    انا طلعت التلفون التانى وصورت ليه فديو وانا بضرب عشره على صور مراته واشمتها واشتمه كانى بنكها وهو معانا
    لحد ما نزلت على صورها وبعت ليه الفديو
    انا . عاوزك تفرجها على الفديو ده واعرف رايها
    هيما . اووووووف كل ده لبن مش كس مراتى اوله بيه وبعد كده الحسه انا من على كسها
    انا . منتا الى مش عاوز تنجز وبقولك هاتها وتعال يومين الغردقه او اى مكان نتقابل فيه مش موافق طيب اجيلك مش موافق
    هيما هفكر انت عارف الموضوع صعب برضه خلينا كده دلوقتى
    انا . الى يريحك
    وقفلت معاه
    الجزء الثاني
    فضلت الاسبوعين بتوع الشغل على كده بين الشغل والفيس وخطيبتى لحد ما خلصت شغل ونزلت البلد
    واول ما نزلت البلد فضلت يومين مروحتش عند خطيبتى
    كنت ظبطت فيهم الشغل وعرفت الناس الى شغاله معايا المطلوب منهم وتالت يوم اخدت هديه لايمان وهديه لمنيره وشيماء وابتسام واميره وروحت كنا تقرييا العصر اول ما دخلت منيره اتخضت اول ما شافتنى واخدتنى بالحضن سلامت يا قلبى ايه مش عاوز تجى ولا ايه وانا حسيت بحضنها وببززها الى انا ضاغط عليهم وكانت هيا تحت لوحدها وندهت على ايمان
    لاقيت ايمان نزلت جرى وكانت لابسه استرتش وبادى شفاف بحكم انهم حريم كلهم فى اابيت
    واول ما نزلت اخدتها بالحضن لاقيت منيره ايه لسه يا روح امك مش دلوقتى لما تكتب الكتاب اعمل الى انت عاوزه
    انا معلش يمه اصلها كانت وحشانى اوى
    منيره لاحظت انى مركز اوى فى بزاز ايمان وطيزها المرسومين كانها مش لابسه حاجه حتى شفايف كسها مرسومه
    منيره . اطلعى يا بنت الشرموطه البسى حاجه ايه الى انتى نازله بيه ده
    ايمان . بتبص على نفسها اتصدمت من لبسها وطلعت جرى
    منيره . ايه هتاكل البت بعنيك براحه شويه لسه بدرى يا روح امك
    انا . ضحتك ماشى يا امه وبعدين مهى هتكون مراتى ولا ايه المهم خدى دى ليكى ودول للبنات منيره ودى لمين
    انا . دى لايمان ليه فى حاجه
    منيره . طيب هاتها
    انا . لا يا كبيره دى لعروستى بينى وبينها ماشى
    منيره ماشى يا اخويا لما اشوف اخرتها معاك لما ادخل اعملك كوباية شاى
    انا . ماشى يا موزه
    هيا دخلت ولاقيت هيما بيكلمنى
    اخبارك يا فحل حريمى النهارده محضرلك اكبر مفجاءه بنتى الصغيره يويو
    انا بجد وصورتها ازى
    هيما عادى بس جسمها هيعجبك انا متاكد
    انا لما اشوف الاول احكم
    ومنيره جايه وجايبه الشاى
    بتكلم مين يا ميدو
    انا . بكلم واحد صاحبى
    منيره ماشى يا قلبى
    هيما بعت الصور انا اتصدمت اول ما شوفتها وعملتهم حفظ علطول
    انا . ايه القمر ده شايل وشها ليه
    هيما . كله الا كده يابخت الى جوزها بيها
    هيما . لا مش متجوزه لسه مخطوبه بقالها يجى شهرين
    انا وياترى خطيبها زيك كده ولا ايه
    هيما . مش عارف بصراحه بس هو شكله محترم وابن ناس
    انا . مهو اكيد يا كسمك انت فى الحقيقه برضه محترم وابن ناس
    ولا انا غلطان
    انا . هكلمك تانى لانى عند خطيبتى
    وقفلت معاه لاقيت منيره بترن على حسن
    منيره . اخبارك يا قلبى
    حسن . تمام انتو اخباركو ايه
    منيره تمام يا حبيبى محمد هنا اهو خد سلم عليه
    انا . اخبارك يا حج طمنى عليك
    حسن . بخير يا حمو انت اخبارك طمنى عليك خلصت الشغل الى معاك ولا لسه
    انا . تمام يا حج وبكرا ابقا اجى اشوف الشقه ونجيب طلبتها
    حسن تمام الموضوع معاك انت بقا
    انا تمام يا غالى واديت التلقون لمنيره
    وايمان نزلت قعدت معانا وشربت الشاى وشويه لاقيت شيماء جايه ووراها ابتسام
    قعدنا كلنا وبقينا نلعب الشايب على احكام
    ومنيره سابتنا وطلعت تكلم حسن فوق واحنا تحت
    اول حكم كان على ايمان انها تلبس عباية امها وتقعد بيها كلنا ضحكنا على منظرها طبعا وبعد كده انا الى اتحكم عليا شيماء اقلع التيشرت
    قلعت التيشرت وفضلت بالفانله الداخلى وبعدها وجت ابتسام حكمو عليها تقوم ترقص فهيا بتبص لاخواتها انت بتقولو ايه
    شيماء وفيها ايه ما كلنا رقصنا مع محمد كمان مش قدامه بس فى الخطوبه ولما جينا هنا البيت رقصنا كلنا تانى متخلنيش احكم عليكى تقلعى عبايتك وترقصى من غيرها
    ابتسام لا خلاص هرقص وبدات ابتسام ترقص وبعدها كملنا لعب وقعت شيماء فيها
    ابتسام اقلعى عبايتك واعملى لينا عجين الفلاحه
    شيماء بلاش يا ابتسام
    ابتسام لا يلا مش انتى رقصتينى انا هرقصك انا كمان
    وقلعت شيماء وكانت لابسه قميص نوم بس مفيش اى حاجه تحته تانى وبدات تعمل عجين الفلاحه وبززها بتهز وطيزها بتترج معا كل حركه بتعملها
    انا.خلاص يلا كفايه قومو يلا علشان انا هقوم اروح
    شيماء لا طبعا لازم اخد بالتار منكم وخصوصا ابتسام
    انا يا ستى بكره هكون موجود طول النهار نبقى نكمل مش شغلانه.يعنى يلا انا همشى انا
    اخدت ايمان ووقفنا شويه فى المدخل لاقيتها بتقولى حقك عليا
    انا . ليه انتى عملت حاجه انا معرفهاش
    ايمان . لا يا قلبى وقامت بايسه خدى دى مكان القلم
    يلا سلام
    وروحت ولاقيت هيما مكلمنى وبعتلى صوره لمراته وهيا بتلعب فى نفسها
    انا . ايه الجمال ده
    اه لو ازنقها فى حته لازم افشخلك طيزها وطيزك معاها يا بن الشرموطه
    هيما . اه يا ريت
    انا . بص هكلمك بكره وانا فى الشغل
    هيما . انت شغال ايه
    انا .صنايعى سيراميك وسباكه ورخام.
    هيما . انت منين بجد
    انا . من مركز ..........
    هيما . بجد
    انا . ايوه ليه تعرف حد هناك
    طيب . انا هكلمك خطيب بنتى يشغلك معاه ولو ظبطت هخليك تنكها بحكم انك شغال معاه بس لما انزل اجازه
    انا . تنزل منين
    هيما . انا حاليا مسافر وهاجى كمان شهرين
    لما انزل اجازه اكلمك ونتقابل الاول اطمنا لبعض هاخدك واعرفك عليه
    انا . هو اسمه ايه خطيب بنتك ده
    هيما . خليها لما انزل احسن ونتقابل
    انا . تمام يا هيما يلا تصبح على خير
    الا صحيح انت اسمك هيما بجد
    هيما . مشيها هيما دلوقتى لحد ما نتقابل
    انا . ماشى يا هيما سلام
    وقفلت معاه ونمت وصحيت الصبح صبحت على ابويا وامى وفطرنا سوا واخدت العده معايا وطلعت على بيت خطيبتى
    كانو لسه نايمين خبطت محدش رد عليا
    رنيت على ايمان
    ايمان . صباح الفل يا قلبى
    انا . انتى لسه نايمه
    ايمان . ايوه يا قلبى احلى صباح لما اصحى على صوتك طبعا
    انا . طيب قومى افتحى البوابه بقا علشان ادخل
    ايمان . انت بره ثوانى يا حبيبى وقفلت
    وقامت فتحت البوابه وكانت مستخبيه وراها دخلت العده ودخلت وقامت هيا قفله البوابه ورايا
    ببص لاقيتها بقمص نوم وعليه الروب
    انا . ايه القمر ده
    ايمان ادخل يلا على ما البس حاجه قبل امى ما تجى وتشوفنى وقفه معاك كده
    وطبعا انا كنت وصلت معاها فى المكلمات لمرحله عدت كل الكلام ده
    انا ماشى يا قمر وهيا دخله قمت مبعبصها لاقيت صباعى جوه طيزها
    ايمان ايه ده يا ميدو خضتنى كده ودخله تجرى على الاوضه وانا دخلت الصاله وهيا دخلت الاوضه
    انا . انتى كنت نايمه عريانه بعد مكلمتنا امبارح ولا ايه
    ايمان . لا طبعا بس مش بحب انام بالاندر والبرا
    انا برا ايه
    ايمان السنتيانه يعنى
    انا طيب عاوز ادخل الحمام
    ايمان استنى هغسل وشى والبس هدومى وابقى ادخل
    انا لا مزنوق امحى مزنوق
    ايمان ههههههه محمد مينفعش لماما تجى وتبقا وقعتنا سوده
    انا قمت داخل الاوضه وهيا كانت فى الحمام ودخلت عليها وهيا بتغسل وشها على الحوض
    انا . هو فى قمر كده يخربيتك ووقفت وراها وزبى بين فخادها بحكه فى طيزها وايدى بقفش فى بززها
    ايمان . علشان خاطرى انا اصلا لسه سخنه من امبارح من مكلمتنا
    علشان خاطرى بلاش يا ميدو لماما تجى
    انا . هيا فين
    ايمان . بتجيب العيش والخضار وزمنها جايه دلوقتى
    هريحك بس قبل ما تجى وخلتها لفت ليا وبدات ابوس فيها واقفش فى بززها واقرص حلمتها
    والبت ساحت فى ثانيه واعصابها سابت خرجتها فى الاوضه وقعدتها على السرير وبدات ابوس فيها وارضع بززها وهيا
    اههههه ااااااف كفايه بقا وهيا شده راسى على بززها امى هتجى
    عقلها بيقولها كفايه بس شهوتها فى الوقت ده الى متحكمه فيها
    ونزلت على كسها لسه هلمسه
    لاقيتها قفلت رجليها انت هتعمل ايه بلاش علشان خاطرى بلاش
    انا انجزى بقا بكسمك اخلصى قبل ما حد يجى
    ايمان انا نزلت خلاص
    انا . ينفع اسيبك تعبانه كده يلا بسرعه هخليك تنزلى كمان مره علشان ترتاحى ونزلت بدات الحس كسها شويه لحد ما جابت تانى وعسلها غرق وشى واخدت شويه فى بقى وقمت بستها وخليتها تشربهم وتبلعهم
    شوفتى الموضوع سهل ازى
    يلا انا هدخل الحمام على ما تعمليلى كوبايه شاى
    دخلت الحمام وسمعت صوت على السلم هيا لبست عبايه بيتى فى ثانيه على اللحم وخرجت من الاوضه على المطبخ
    وانا غسلت وشى وخرجت لاقيت منيره داخله من باب الشقه
    منيره . انت هنا يا ميدو
    انا . ايوه لسه جاى
    منيره اومال مين فتحلك البوابه
    انا . ايمان وهيا فى المطبخ بتعمل شاى
    منيره ماشى يا قلبى خدى يا ايمان الحجات دى وجهزى فطار الاول
    ايمان . انا بصب الشاى اهو
    انا . انا فطرت من بدرى خلينا فى الشاى ويلا شوفو مين هتفضل معايا تشغلنى
    منيره . انا معاك اهو وايمان واميره قبلنا مهيا شقتها
    منيره اومال فين الناس الى معاك
    انا . بعتهم الشغل لانى مش بعرف اخلف فى موعيد الشغل وعرفت الزباين الى عاوزانى انا اشتغلها بايدى انى شغال فى شقتى وشقة احمد نسيبى فيه الى اجل على ما اخلص وفيه الى وافق ابعت الصنايعيه الى معايا بس الشغل فى وشى
    منيره ماشى يا قلبى اشرب الشاى ويلا نطلع نشوف الطلبات
    شربت الشاى وطلعت ومنيره جات معايا كتبت طلبات السباكه ونزلنا نروح نشتريها
    وجبنا الطلبات وطلعنا على البيت نزلنا الطلبات فى المدخل وكانت ودخلنا االشقه كانت ايمان واميره قعدين معا بعض اول ما دخلت انا . اعملولى كوباية قهوه
    منيره مش هنتغدى طيب الاول احنا بقينا العصر اهو فاضل يجى ساعه على العصر
    اانا لا شويه كمان بس نطلع الطلبات دى الشقه الاول وبعدين نبقى نشوف الغدا
    منيره ماشى يا معلم على ما تشرب قهوتك هخلى البنات تتطلع الحجات دى كلها فى الصاله الى فوق فى شقة احمد
    اميره . حاضر يامه
    منيره وانتى كمان يا ايمان شيلى معا مرات اخوكى
    ايمان . حاضر ياماما
    وانا قعدت انا ومنيره نتكلم بخصوص الشغل وانا بشرب القهوه
    وخلصت القهوه وقولتلها انا طالع انا ارتب الحاجه فوق واخدت معايا ماسورتين وانا طالع وكانت اميره طالعه قدامى وايمان نازله وانا ببص لايمان وانا طالع
    الماسوره خبطت فى طيز اميره جامده لدرجه انها وقعت على وشها وبقت مفنسه
    اميره . اهههههههه انت مش تحاسب اهههههه
    منيره خرجت جرى فيه ايه فيه يابت انتى وهيا
    ايمان مفيش يماما بس اميره وقعت على السلم
    وانا قومتها وطلعت انا واخدت الحاجه الى كانت معاها
    يتبع
    بعد ما خبطت اميره بالماسوره غصب.عنى ووقعت على السلم وقومتها واخدت ااحاجه منهاو طلعت انا بعد ما اعتذرلتها طبعا
    ومنيره طلعت جرى تشوف فيه ايه مالك يا بت فيكى ايه
    اميره مفيش يامه خلاص حصل خير
    اميره نزلت هيا تغسل وتغير عبايتها لانها اتاطعت من على طيزها من الخبطه ولسه بتقلع العبايه وشافت منظر ددمم قامت مصوته
    منيره كانت لسه طالعه عندى وايمان كانت تحت انا نزلت جرى على السلم وايمان دخلت بسرعه تشوف فيه ايه
    انا فيه ايه كانت اميره فى الاوضه وانا فى الصاله وايمان دخلت ليها الاوضه
    انا فيه ايه يا بنتى ايمان مفيش يا حبيبى دى اتعورت حاجه بسيطه مكان الخبطه عادى هجبلها لازقت دلوقتى وخلاص
    انا معلش يا اميره مكنش قصدى
    اميره . ولا يهمك حصل خير
    وطلعت . لمنيره فوق كانت بتكلم حسن
    انا . مش هنتغدى ولا ايه
    منيره . البت مالها بتصرخ ليه
    انا . مفيش دى مكان الخبطه اتعورت واول ما هيا شافت الدم قامت مصوته ايمان معاها تحت يلا انا هدخل انا اجهز الشغل علشان ابدا من بكره
    منيره . خد ابوك حسن اهو
    انا هاتى انزلى انتى يلا جهزى الغدا ولا اروح انا وخلاص اتغدى عندنا النهارده
    منيره . بس يا جزمه فى ثوانى يا قلبى الاكل هيكون جاهز
    انا ماشى انا هكلم حمايا حبيبى شويه
    حسن . ماشى يا محمد منتا كمان حبيبى زى احمد بالظبط
    انا . اكيد يا حج المهم انت اخبارك ايه
    حسن . تمام ماشى الحال بس فى شويه مشاكل فى ااشغل
    بس انا . هتعدى يا حج كلو بيعدى
    حسن . حج ايه يا واد بقولك انت خلاص بقيت زى احمد يعنى قولى يا حسن او لو مش حابب قولى يا ابو على متكبرنيش
    انا . ازى بس يا حج مينفعش طبعا
    حسن . منتا بتقول لمنيره يا نونه ومنمن وبتدلعها اهو انا الى عجزتى يعنى
    انا . خلصانه يا حسونه مقدرش على زعلك
    حسن . حبيبى يا حمو يلا اسيبك انا علشان تتغدو
    وابقا اكلمكم تانى بالليل
    منيره .كانت نزلت جهزت الاكل وبعتت ايمان تنده ليا
    اول ما طلعت
    ايمان . يلا يا قلبى نتغدى الاكل جهز
    انا طيب مفيش اى حاجه احلى بيها قبل الاكل
    ايمان . بس بقا كنا هنتفضح الصبح
    انا . مخلاص عديت تعالى بس هقولك
    ايمان . لا مش وقته بقا ونزلت جرى
    منيره . فين محمد يابت
    ايمان نازل ورايا اهو يمه
    منيره . طيب يلا هاتى باقى الاكل معا مرات اخوكى
    ايمان حاضر يمه
    وانا . الفضول مسكنى قولت لما افتح تلفون منيره اشوف كلامها معا حسن جيت افتح لاقيتها قفله ببسورد
    انا . مسيرى هعرفه ونزلت
    قعدنا اتغدينا وكله تمام وانا طلعت وقولتلهم يبقى اى حد يجبلى الشاى فوق على ما اقسم الحمام
    طلعت فوق وايمان جابت الشاى وقعدت شربت الشاى وطبعا اخطف بوسه ااتحرش بيها اقفش بززها كل ده كده على السريع
    انا . انزلى انتى يلا علشان.لو فضلتى اكتر من كده هفشخك وانا على اخرى اصلا يلا
    نزلت هيا وانا قاعدت اشرب الشاى لاقيت هيما بيرن عليا
    وبدانا المحادثه
    انا .اخبارك يا جوز لبوتى
    هيما. تمام يا قلبى انت اخبارك ايه طمني عليك وعلى عنتر حبيبى
    انا . تمام يا غالى اخبار لبوتى ايه وبناتك الشراميط
    هيما . جايبلك مفجاءه
    انا . ايه هيا
    هيما اتفرج على الفديو الى جايلك ده
    انا . شوفت الفديو اتصدمت بجد
    ايه ده ده انا وايمان الصبح طيب ازى
    هيما . انت روحت فين
    انا . معاك بس كنت بتفرج على الفديو مين ده انت جايبلى فديو من النت يعم
    هيما . نت ايه انت عارف ده مين
    انا . مين يا كسمك
    هيما . ده بنتى وخطيبها الى كلمتك عنه وهما كانو كده النهارده الصبح
    انا . ازى وانت عرفت ازى وانت بتقولى انك مسافر
    هيما . مهى شرموطتك الى صورته ولما حسو بيها عملت نفسها لسه جايه من بره
    انا . بس ده الواد ده مبهدل البت خالص
    هيما . عقبال ما تجى تبهدلنى انا وحريمى كلهم
    انا . انزل انت بس وانا افشخك انت وبناتك ومراتك
    هيما . نفسى
    انا . طيب متبعت اى صور لبناتك
    هيما . تصدق عامل حسابى
    بعت صور جسمهم التلاته بقمصان نوم بس
    انا . دول بناتك بجد انت هتشتغلنى
    هيما . بكرا تتاكد بص انا معودهم انا وامهم ياخدو راحتهم فى البيت يعنى ممكن يمشو بالاندر قدامى بس من غير سنتاينه لحد دلوقتى او حتى قدام اخوهم
    والى عرفته انهم بيحاولو برضو يكونو على راحتهم معا محمد خطيب البت الصغيره
    انا . مهو كده هيسخن عليهم
    هيما . عادى دى مراتى نفسها تشوفه وهو بينك البت الصغيره علشان تعرف امكانياته
    ولو اتبسطت منه هتخليه ينكهم هيا والبنات الكبار كمان
    بس هيا سيباه براحته علشان ميوقولش علينا شراميط ويفشكل الخطوبه ولا ايه احنا شراميطك انت بس صح يا سيدى
    انا . عندك حق صح طبعا يلا انا هقفل دلوقتى واكلمك لما اروح او بكرا بظروفها
    هيما . ماشى يا حبيبى قلبى
    وانا بعد ما قفلت معاها لاقيت منيره طالعه
    انا . انت طالعه ليه دنا نازل دلوقتى يلا انزلى تانى
    منيره اهيا مش هتبدا شغل دلوقتى
    انا . لا طبعا ده فاضل ساعه على المغرب خليها بكرا وابقى اسهر فيه شويه وخلاص
    منيره الى يريحك انزل البنات تحت وانا هكلم عمك حسن كلمتين منا مبعرفش اتلم عليه
    انا اومال ايمان ومنيره فين
    اميره . خرجو من بدرى يجيبو فلوس
    انا خلاص اعملى شاى وسندوتش وهاتيه فوق انا هطلع انا اجهز الشغل علشان عاوز اخلص شبكة الميه النهارده
    اميره . عمتى قالتلى افضل معاك ولو احتجت اى حاجه اجبهالك واقف معاك فى الشغل
    انا . خلاص يلا يا واد اخلص بس خدى بالك انى بشتم واضرب فى الشغل هههههه
    اميره . حاضر يا معلم كده كده مش هتعرف تضربنى لانى زى ما بيقولو مخى شغال متقلقش
    انا . ايوه دى اهم حاجه علشان مش ناقص مشاكل معا جوزك
    اميره . متخفش هههه ميقدرش يعمل حاجه بلا وكسه
    يلا اطلع انت وانا هجيب فطار فوق نفطر سوا بدال بقا انا هكون الصبى بتاعك على ما هما يجو
    انا . تمام طلعت وجهزت العده وحطيت المكوه فى الكهربا تسخن ولاقيتها جابت الاكل وجت
    قعدنا فطرنا وانا بحاول انى مركزش معاها اوى علشان متخدش بالها انها هيجتنى عليها
    خلصنا اكل وهيا نزلت الصانيه وجابت الشاى وجت كنت انا بقص المقاسات بتاعت المواسير
    وهيا بتحط الصنيه وانا بقص ماسوره قمت رافعها وخبطها بها على طيزها كانها اتنطرت من المقص
    اميره . اهههه وبتدعك طيزها
    انا معلش يا اميره غصب عنى
    اميره . هو من اولها كده ......يكون فى عون الى شغالين معاك
    انا . لا عادى اتعودو على كده خلاص
    اميره . طيب تعاله اشرب الشاى
    اهههه دى بتوجع اوى
    انا . معلش بقا مخلاص انتى مش شغاله معايا عاوزك تنشفى شويه كده
    اميره . حاضر يا محمد
    انا . لا يا روح امك اسمى المعلم محمد ماشى ياسطا
    اميره . حاضر يا معلم محمد
    قعدت شربت الشاى وولعت سيجاره وكان معايا سجارتين حشيش طلعت وحده وولعتها
    اميره ايه ده السيجارة دة ريحتها غريبه كده ليه
    انا . دى حشيش ياسطا روحى افضحينا بقا
    اميره. لا متخفش بس يلا خلينا ننجز اى حاجه علشان ما يجوش ويقولى ان انا الى معطلاك
    انا . متخفيش هشرب الجوين ده وهبدا اكسر علطول للمواسير
    اميره ماشى . هو الحشيش ده بيدوخ ولا انا بيتهيئلى
    انا . لا انتى الى بيتهيئلك
    وانا اسحب النفس وانفخ جمب وشها لحد ما خلصت السيجاره
    وعمرت الدماغ وقمت لبست الكمامه وبدات اشق بالصاروخ لمكان المواسير
    انا خارج كلى تراب احمر من الطوب وشق الصاروخ اميره
    ايه انت عملت كده ليه
    انزل غسل وشك وتعاله
    انا . اومال انتى مفكره الشغل ايه جاى ادقهم بالمسامير على الحيطه وامشى
    انا انزلى بس اعملى لينا كوباتين شاى وتعالى
    اميره حاضر نزلت تعمل الشاى كنت انا بجهز بقيت المقاسات وبلحم الشغل فى بعضه (بالكيعان يعنى )وهيا طالعه
    شربنا الشاى ووقولتلها تعالى يلا امسكى معايا كان فاضل كام لحام كده لازم يتلحمو على الحيطه علطول هيا مسكتها المكوه وخليتها هيا قدامى وبدات امسك المواسير وادخلهم فى المكوه ولما طلعتهم وبظغطهم ضغط عليها وبالنص كده زبى كان نص طيزها
    اميره حاسب يا محمد هتوقعنى على المكوه
    انا .ثانيه واحده اظبط اللحام
    وانا فعلا مكنش فى دماغى ده فى الوقت ده بس حصل
    وكملت بقيت اللحمات وبقيت اتعمد احشر زبى فى طيزها بس لما اجى اضغط اللحام على اساس انى مش قاصد لحد اخر لحامين بقت هيا الى تحرك طيزها على زبى حتى وهيا ماسكه المكوه خلصنا اللحمات وده كان الخط الساخن لسه الخط البارد
    انا متعملي اى حاجه سخنه على ما اشرب سيجاره
    اميره من عيونى وكنا بقينا الظهر هيا نزلت وانا ولعة سيجاره ونزلت وراها على اساس ادخل الحمام
    وانا دخلت مكلمتش على اساس انها عارفه انى موجود وكده ببص لاقيتها قاعده فى ارضيت المطبخ وعماله تلعب فى كسها ومغمضه عنيها
    انا فى الوقت ده كان هاين عليا ادخل عليها وافشخها
    بس معرفش ايه الى رجعنى خرجت وندهت عليها وانا داخل ودخلت علطول
    اميره . حاضر لسه على النار وصوتها رايح خالص
    انا كنت دخلت وهيا لسه بتقف والعبايه لسه ما نزلتش كلها
    انا . دنا داخل الحمام على ما تخلصى يلا
    دخلت الحمام وقفلت الباب ورايا علشان اشوفها هتعمل ايه
    وطلعت زبى بدات امشى ايدى عليه كانى بضرب عشره وهيا خبطت فى الباب بدماغها من غير ما تحس
    انا . يا اميره انت وقعتى ولا ايه انتى كويسه
    اميره . اه وقعت الحقنى يا محمد
    لبست البطلون وخرجت لاقيتها نايمه فى الطرقه وماسكه رجليها اه الحقنى رجلى اتلوت تحتى
    انا طيب حالولى تقومى وانا اشوفهالك
    اميره مش قادره صدقنى
    انا . طيب هحاول اشيلك ادخلك جوا على السرير بدل منتى قاعده فى الارض كده
    اميره بس بالراحه لانى فعلا مش قادره
    فى الوقت ده سمعنا صوت البوابه بتتفتح ومنيره دخله لوحدها
    منيره دخله واميره فى الارض وانا واقف جمبها
    منيره . خير فيه ايه
    اميره . رجلى اتلوت تحتى مش قادره اقف عليها
    منيره . امته ده
    اميره . لسه حالا
    انا . تعالى يلا يا منمن اسنديها معايا لما ندخلها على السرير
    منيره . انا جايه خلصانه مش قادر تشيلها ولا ايه شيلها دخلها
    انا شيلتها وهيا اتشعلقت فى رقبتى
    وطيزها نازله على زبى ومنيره خدت بالها انى زى واقف وعلى اخره كمان
    الجزء الرابع
    اميره براحه اه رجلى وجعانى اوى
    دخلتها على السرير وانا بحطها وبززها لازقه فى صدرى وهيا لسه متعلقه بايدها فى رقبتى
    انا نزلتها وندهت لمنيره
    منيره . ثوانى يا محمد بقلع الجلبيه دى معنتش طايقه جسمى من الحر ... قلعت جلبيتها ودخلت علينا وهيا بالقميص بس ومنظرها جننى انا عملت نفسى ببص فى الارض على اساس مكسوف وكده
    منيره مالك ياواد يعنى انا لو عريانه قدامك مش هتغطينى
    انا . اكيد يمه الى صحيح ايمان فين
    منيره . عند دار سيدها شوية وزمنها جايه
    انا . ماشى هطلع انا اكمل شغلى وانتى بقا هتجيبى مرهم موف وتدعكى بيه رجليها
    منيره انا مبعرفش بخاف
    انا . هو انا بقولك اديلها حقنه دنا بقولك ادعكى رجليها دى بنت اخوكى ومرات ابنك
    منيره حاضر هستنى ايمان هيا الى بتعرف
    انا . خلاص ماشى انا طالع وهاخد الشاى اشربه فوق
    بينى وبين نفسى يعنى ده وقت كسمك يا بنت الشرموطه ده البت خلاص كانت تكه وكان زمانى بنيكها وبتمتع بكسم الفرسه الى اسمها اميره
    انا يمكن خير جايز كنت تظبط ولسه هتنيك كانت تتطب عليكم او اميره مكنتش توافق وكانت تفضحك
    طلعت وشربت الشاى وانا عمال اكلم زبى واقوله اهده بقا يا كسمك هتودينى فى داهيه اهدى
    المهم بعد يجى ساعه لاقيت ايمان طالعه
    ايمان . حبيبى يا ميدوو
    انا . تعالى يا قلبى انا شغال جوا فى الحمام
    دخلت ايمان واول ما شفتها رميت الى فى ايدى وقمت اخدتها بالحضن واحلى بوسه فضلت يجى 5 دقايق امصمص شفايفها وهيا العكس
    مفوقناش غير ومنيره بتنده يلا يا محمد الغذا الاكل هيبرد
    نزلت انا وايمان وهيا نازله قدامى على السلم كنت عمال ابعبص فيها
    لحد ما نزلنا لاقيت منيره غيرت القميص الى كانت لابسه ولبست عبايه بيتى قعدنا اكلنا وكانت اميره قاعده معانا
    انا رجلك عامله ايه دلوقتى
    منيره . حلوه يا خويا دى كانت جزعه صغيره كده بس هما كده بنات اليومين دول عيال فافى
    انا . يعنى اخلى بالى بقا على ايمان لا تتكسر فى ايدى وقعدنا نضحك خلصنا اكل ولاقينا الجرس بيرن قمت انا افتح البوابه لاقيتها ابتسام
    ابتسام . اخبارك يا محمد عامل ايه
    انا . تمام يا ام امل انتى اخبارك
    ابتسام تمام يا حبيبى بخير
    دخلت وقلعت الجلبيه بتاعت الخروج وكانت لابسه واحده بيتى تحتها وقعدت
    انا . طيب انا هطلع اخلص انا فوق يبقى اى حد فيكم يجيب الشاى
    ابتسام . اصبر هنشرب الشاى كلنا وابقى اطلع
    انا . ماشى اى حاجه ايمان جابت الشاى وقعدنا شربنا سوا
    ابتسام . يا محمد عندى خلاطه المطبخ بيجيب مايه علطول عاوزاك تبقى تجى تبص عليه
    انا . حاضر بكرا اجيلك اشوفو
    ابتسام متجى النهارده لانه هيغرق الدنيا كده
    انا . طيب بس اخلص فوق حتى مواسير الميه وبعدين ابقى اجى معاكى
    شربنا الشاى وانا قولتلهم هطلع انا بقا
    منيره خد اميره وايمان معاك يمسكو معاك حاجه ولا ينولوك حاجه
    انا . ماشى اي حاجه عادى وطلعت ولاقيت اميره طلعت هيا وايمان وبعد شويه شغل كان فاضل كام لحام فى الخط البارد
    ايمان . هنزل الحمام واجى
    انا . ماشى يا حبيبى واعملى كوباية قهوه وهاتيها وانتى جايه
    نزلت ايمان
    انا تعالى يلا يا اميره امسكى اللحام ده معايا خلينا نخلص
    اميره جت وانا لسه ماسك الماسوره وبظبطها على المكوه كانت هيا بتظبط طيزها على زبى وتحك فيه
    وانا خلاص معنتش قادر اتحكم فى نفسى اكتر من كده
    انا اقعدى شويه علشان اشوف اللحام مظبوط ولا لا
    اميره طيب ثانيه ارفع الجلبيه علشان متتوسخش من الارض هيا بترفع الجلبيه وانا بنزل البنطلون وقبل ما تقعد زى ما قولتلها كان زبى بين الفلقتين
    اميره ايه ده انت بتعمل ايه مينفعش كده
    ولسه هتكمل كلام مسكت المكوه من ايدها هيا خافت لا تلسعها
    فرجعت لورا غصب عنها حركت انا زبى سنه كده بقا على شفايف كسها معا رجعتها زبى دخل نصه قمت سايب المكوه على الارض ومسكت اميره من وسطها وقمت شاددها على زبى اكتر
    اميره . اههههه انت بتعمل ايه
    انا . معنتش قادر اتحمل اكتر من كده وانتى تعبانه اكتر منى ولا ايه
    اميره بس ميصحش كده احححح
    وانا بحركها على زبى
    اميره . طيب براحه شويه اقولك خلينا بس دلوقتى نخلص لان ايمان زمانها جايه وبكره نعمل كل الى نفسك فيه
    انا كلامها مظبوط خلاص ماشى
    نزلتها وهيا لفت ايه ده كل ده كان فى كسى
    انا لا طبعا ده نصه بس مصيه بقا شويه سمعنا صوت على السلم
    عدلت نفسى واميره كمان وايمان جت
    معلش يا قلبى اتاخرت عليك
    انا ولا يهمك يا قلبى
    شربت القهوه وقمت قفلت باقى الشغل ونزلنا كنا تقريبا الساعه 8 بالليل نزلت
    انا . يلا هتعوزو اى حاجه يا جماعه
    منيره . رايح فين محنا قعدين معا بعض اهو
    انا . يادوب الحق اروح اتشطف وانام لان بكره هشتغل فى الصرف وخطوط التكيف
    منيره . ماشى يا قلبى متنساش بقا تعدى على ابتسام هيا مستنياك
    انا . بكرا وخلاص
    منيره . لا روحلها النهارده معلش لشقتها تغرق
    انا . حاضر يا منيره علشان خاطرك بس
    المهم روحت اخدت عده من البيت وروحت لابتسام بيتها
    وده كان بيت عيله عباره عن شقة حماها وحماتها ودول ماتو من فتره
    بس عاملين شقتهم دلوقتى استقبال للمناسبات الخاصه بيهم
    والدور التانى بتاع السيد اخو جوز ابتسام الكبير والدور التالت بتاع احمد وجوز ابتسام على فى الرابع المهم كل واحد هيجى دوره بالترتيب بس خلينا دلوقتى فى السيد
    السيد 50 سنه موظف حكومى مراته نها 46 سنه ست بيت
    بس بلدى زى الكتاب مقال وعندهم محمد 22 سنه شغال فى مصنع ورقيه 19 سنه فى الكليه ونهى 17 سنه
    المهم انا رنيت على ابتسام ونزلت ليا وطلعنا واحنا طالعين محمد بن السيد كان نازل ولما شافنا طلعينا جه معانا وطلعنا عملت الخلاط وانا حسيت ان فى حاجه غلط الواد عمال يبص على ابتسام بصات كلنا عارفينها وكل شويه يلعب فى زبه من فوق الهدوم على اساس انى مش واخد بالى
    امل . بنت ابتسام كانت فى اوضتها بتزاكر وخرجت قعدت معانا
    المهم انا خلصت وقولتلها عاوزه حاجه تانيه
    ابتسام تسلملى يا محمد كتر الف خيرك تعبتك معايا
    انا ولا يهمك ونزلت ومحمد نزل معايا
    وانا دماغى بدات تودى وتجيب فيه حاجه غلط
    استنيت شويه وطلعت تانى على اساس انى نسيت عده خبطت امل فتحت
    امل . عمو محمد تعال اتفضل
    انا معلش بس نسيت مفاتيح من العده شوفيها فى المطبخ كده ولاقيت ابتسام خارجه مش مظبوطه كده
    ابتسام خير يا محمد فيه حاجه ولا ايه
    انا . لا ابدا بس نسيت مفاتيح هنا وامل دخلت تشوفهم
    انا مالك كده انت كنت بتفضى ولا ايه
    ابتسام ها اه كنت برتب الدولاب
    انا ماشى ونا خارج لمحت شورت رجالى على الارض جمب الكنبه وشبب محمد الى كان لابسه وهو بينزلنى
    انا طيب مش عاوزه اى حاجه اى مساعده يعنى ولا اقولك استنى هرن على ايمان تجى تعمل معاكى وتبات معاك النهارده
    ابتسام لا لا لا مش مستهله انا خلاص قربت اخلص مش مستهله
    انا خلاص ماشى سلام ونزلت روحت
    طلعت على واحد صاحبى اسمه امير بس ايه واد دماغه سم فى الكمبيوتر والنت والهكر والشغل ده
    انا قولتله فى تلفون حد عاوز ادخل عليه
    امير . بس كده هاتلى بس الاكونت بتاعه اى حاجه اوصله بيها وملكش دعوه بالباقى وانا كده كده معايا معلومات تلفونك واللاب بتاعك هوصله عندك علطول
    انا قشطه هظبطها واعرفك سلام
    روحت انا نمت وصحيت الصبح كالعاده الدش الجميل وفطرت معا ابويا وامى وطلعت على بيت ايمان خبطت
    اميره فتحلتى دخلت وقفلت البوابه ا
    انا صباح الفل يا قمر ايه الحلاوه دى
    اميره . صباح الخير يا معلمى
    انا . ها مين هنا
    اميره مفيش خرجو بس راحو عند ابتسام
    انا طيب ايه يلا قبل ما يجو ولا ايه
    اميره . بلاش خايفه حد يجى وتعملى مصيبه واطلق فيها
    انا . متخفيش بس انجزى يلا.بقا
    اميره لسه هتتكلم شيلتها ودخلت بيها الاوضه وبدات ابوس فيها
    واميره بتاخد نفسها بلاش يا محمد بلاش وانا نزلت فى بوسه تانيه افجر من الاوله
    وبدات اقلعها العبايه وملقتهاش لابسه حاجه تحتها
    وبدات ارضع بززها والبت بقت فى دنيا تانيه
    اميره . اهههه ااااااااووووف ونزلت ايديها تلعب فى كسها
    انت بتعمل ايه هو كده النيك ده على كده مكنتش متجوزه اصلا اههههههه كمان وانا بقيت اتنقل من بزها الشمال لليمين واعضعض الحلمه جيت انزل بلسانى الحس ليها تحت بززها وانا نازل لحد كسها مسكت شعرى وقالتلى لا كمل فى بزازى بس الاول
    احححححح اه كمان ارضع قطع بزازى
    لحد ما جابت شهوتها وهديت شويه
    وانا كنت خلاص وزبى كان وجعنى من البنطلون قلعته فى ثانيه ومسكتها من شعرها مصى يلا يا كسمك
    اميره . لا مش بعرف مجربتش قبل كده
    انا . جربيه هيعجبك
    اميره . خلينى على راحتى وبعدين مش وقته اخلص يلا برد نارى دى الاول كسى مولع هيا لسه بتلعب فيه بايدها
    وانا بصراحه كنت خلاص منظر البت وهيا على اخرها جننى
    قمت رافع رجليها وبدات افرش كسها بزبى
    اميره حرام عليك دخله بقا اووووووففففف
    قمت راشق زبى كله مره واحده اابت صوتت انا حسيت ان الشارع كله سمعها قمت نازل عليها وواخد شفايفها ونزلت فيها بوس وانا زبى فى كسها
    انا ايه يا بنت المتناكه هتفضحينا
    اميره انت مش شايف انت عملت فيا ايه يخربيت زبك فشختنى دنا على كده مكنتش متجوزه اصلا
    وانا فعلا حاسس بكس البت ضيق وبدات ادخله واطلعه وايدى بتقفش فى بززها ووغيرنا الوضع وفضلت ارزع فيها اكتر من نص ساعه وانا خلاص معنتش قادر امسك نفسى اكتر من كده
    انا . هنزل يا كسمك
    اميره هاتهم فى كسى املانى بلبنك عشرنى
    وهيا بتتكلم محستش بزبى غير وهو بينزل فى كسها البت لفة رجلها حولين وسطى وقفلت عليا وفضلت تقمط على زبى فى كسها ونمت فوقها شويه لحد ما هدينا احنا الاتنين
    وقمت قولتلها يلا انا هاخد دش على السريع على ما تجهزى اى حاجه اكلها خلينا نطلع نخلص شوية الشغل دول
    اميره من عيونى الاتنين يا سيدى
    قمت دخلت الحمام وسمعت صوت بره كان تقريبا ابتسام
    بس مسمعتش هما بيقولو ايه
    اخدت الدش وخرجت لاقيت فعلا ابتسام بره فى الصاله واميره فى المطبخ
    ابتسام . صباح الفل يا محمد
    انا . صباح الفل يا بسبس اخبارك
    ابتسام . تمام اومال امى فين
    انا . معرفش انا لسه جاى من شويه ويا دوب طلعت ولاقيتنىلاقيتنى مزنوق نزلت جرى الحمام وانت شايفه الجو قولت اما ارش شوية ميه على جسمى يهدى شويه من الحر ده
    ابتسام . وماله يا حبيبى مهو ده بيتك برده
    انا . هطلع انا اكمل شغل بقا
    ابتسام . ماشى يا ميدو يا اميره اومال امى وايمان فين
    اميره خرجو من الصبح مش عارفه راحو فين بس.تقريبا عند ستى لانها كانت تعبانه شويه وقالولى خليكى هنا علشان لما محمد يجى
    ابتسام . طيب يلا انا معاكى اهو وهرن على شيماء تجى وامل هتخرج من الدرس وتجى
    انا طلعت وابتسام جابتلى الشاى والشندوتشين
    اكلت وشربت الشاى وفضلت شغال خلصت على الساعه 1 الظهر تقريبا جمعت العده ونزلتها تحت وانا نازل سمعت صوت ابتسام واميره بس صوتهم كان عالى شويه
    ابتسام . ازى تعملى كده انا هعرف امك وابوك وجوزك بس لما الخول الى فوق ده ينزل انا مصوراكم يا ولاد الشرموطه
    انا . نزلت وعملت صوت وانا نازل كانى بتكلم فى التلفون
    وكانى بخلص المكالمه خلاص ماشى سلام ونزلت
    انا . يا ابتسام عاوزك فى موضوع كده
    ابتسام . خير فى حاجه ولا ايه
    انا . تعالى فوق هوريك حاجه فى الشغل وقوليلى رايك عليها
    ابتسام تعال ياخويا
    وطلعنا فوق اول ما دخلنا الشقه الى فيها الشغل
    انا . اخبار محمد السيد ايه
    ابتسام . محمد السيد مين
    انا . ابن السيد اخو على جوزك
    ابتسام . كويس بخير ليه فيه حاجه ولا ايه
    انا . ابدا اصل انا شفته بعد منزلت طلع فوق عندك ولما طلعت اشوف المفاتيح ملقتوش
    ابتسام وشها بدا يتغير اه هتلاقيه طلع على السطح ولا حاجه
    انا ممكن برضه بس ابقى عرفيه لما يطلع على السطح يخبى الشبشب بتاعه كويس ماشى
    يلا انا نازل انا هروح هتعوزى حاجه
    ابتسام . ها انت قصدك ايه
    انا بصى يا ابتسام انا سمعتك وانتى بتكلمى اميره وشفته وهو فى الاوضه امبارح وشفته شبشبه بس مرضتش اعمل مشكله
    ابتسام . لا صدقنى ممكن يكون شبشب على جوزى والبت خرجته من الجزامه ولا حاجه
    انا . يا ستى مش مشكله خير ومتخفيش مش هقول لحد سلام بس قبل ما امشى عاوز اسالك سؤال ليه وبنتك كمان موجوده دى بنتك بقت عروسه ولا انتى مش وخده بالك لما تشوفك كده او هو ينام معاكى وبنتك موجوده مش خايفه عليها يعمل فيها حاجه
    ابتسام قعدت فى الارض مكانها وفضلت تعيط
    انا . بتعيطى ليه دلوقتى انا مش بقولك كده علشان عاوز منك حاجه انا بقولك كده علشان خايف عليكى مش اكتر
    ولو فيه حاجه بتعمليها غصب عنك عرفينى هقف معاكى واساعدك بس لو بمزاجك على الاقل متكنش بنتك موجوده علشان متنزليش من نظرها يلا انا نازل سلام
    ونزلت وسيبتها بتعيط ولاقيت اميره وقفه مستنيانى اول ما نزلت اميره وهيا بتنشف دموعها هيا كمان احنا فى مصيبها
    انا . خلاص مفيش مصايب وانا سمعت كلمها معاكى وخلصت الموضوع معاها بس متفتحهوش انتى بس مع اى حد ولا هيا ولا غيرها فاهمه يلا سلام وروحت روحت لصحبى امير بتاع الهكر
    اخبارك يا ميرو
    امير . تمام يا شقيق انت اخبارك ايه واخبار الشغل مفيش اى مصلحه اخوك الحاله معاه نشفه على الاخر
    انا . فلوس يعنى
    امير. اكيد طبعا منتا عارف انى لسه مخلص مبانى فى الشقه وصابة السقف وخلاص فلست معدش معايا ولا جنيه وحياتك غير الفلوس الى انا سالفها منك ومن غيرك
    انا . بص يا صاحبى المصلحه الى طلبتها منك جاهزه
    امير ايوه جهزت كل حاجه وقفه عليك انت
    انا طيب علمنى بقا ازى اتعامل معا البرنامج وازى ادخل على التلفون من خلاله
    اميره . سهله يا شقيق
    المهم . علمنى شوية حجات كده لحد ما قولتله كده تمام يا صاحبى
    بص بقا انت عندك 10000 صح
    امير . ايوه
    انا . خد ده 1000 جنيه لو الحوار ده ظبط حلال عليك 1000 جنيه امين يا كبير امير . امين يا قلب اخوك وانا فى الخدمه فى اى وقت
    كنا بقينا المغرب
    لاقيت منيره بترن عليا
    انا . الو اخبارك يا منمن ايه هو كل يوم اجى ومش الاقيك ولا انتى ولا ايمان
    منيره . معلش اصل امى كانت تعبانه شويه
    انا . لا سلامتها الف سلامه
    منيره . المهم انت فين عاوزاك
    انا . خير فيه حاجه
    منيره . لا ياقلبى بس كلنا متجمعين اهو تعال اقعد معانا ونشوف هنجيب السيراميك امته ونظبط الدنيا علشان حسن نازل كمان اسبوع او عشر ايام عاوزين نكون خلصنا او على الاقل بنشطب يعنى
    انا . خلاص هروح اخد دش واجى نسهر سوا ونكلم فى كل الى انتى عاوزه يا ست الكل
    منيره مستنياك متتاخرش
    روحت اخدت دش وكله تمام ولبسة وخرجت روحت المحل اشترى سجاير قابلت محمد بن السيد هناك
    انا اخبارك يا حمو
    محمد تمام انت اخبارك ايه يا معلم
    انا تمام بقولك صحيح يا محمد كنت عاوز رقم عمك على معاك
    محمد ايوه انا طيب متجيبه
    وانا بطلع تلفونى قفلته وهو فى جيبى
    انا شكلى تلفونى فصل شحن طيب بص خد رقمى وابعتهولى على الوتس معلش هتعبك معايا
    محمد لا ولا تعب ولا حاجه انا اصلا كنت عاوزك لان عندنا شويه صيانه كده فى السباكه عاوزك تبص عليهم
    انا خلصانه يا معلم ابعتلى الرقم وانا هسجل رقمك لما افتح التلفون واكلمك
    محمد تمام يا كبير
    روحت انا لمنيره
    قراءة ممتعه للجميع معا خالص تحياتى للجميع على التشجيع والكلام الجميل
    اولا طبعا بشكر الجميع على الكلام الجميل والتعليقات الاجمل يلا نكمل
    الجزء الخامس
    رنيت على ايمان وقولتلها تفتح البوابه
    (ومحدش يقولى يعنى هيا كسم البوابه علطول مقفوله ايوه يا كبير لان انت عرفت طريقة لبسهم فى البيت علشان يكونو على راحتهم )ايمان فتحت البوابه ودخلت سلمت عليها واكيد احلى بوسه على السريع
    دخلت سلمت على كل الى موجودين العيلة كلها منيره وابتسام واميره وايمان اكيد مهيا الى فاتحه ليا المهم قعدت
    انا .اخبار ستى ايه منمن
    منيره . بخير يا قلب منمن خلصت الشغل فوق سباكه
    انا ايوه خلصت قبل العصر تقريبا مهى ابتسام طلعت ووريتها الشغل
    ابتسام قامت باصه فى الارض وقالت ايوه يمه شويه شغل حلوين يجعلها مبروكه على احمد واميره
    انا . هشوف انا بقا الكهربائى يجى بكره ولا بعده ياسس الكهربه
    منيره وماله ياةحبيبى . قومى يا ايمان هاتى الفلوس من جوه
    ايمان قامت جابت كيس اسود كده خدى يمه
    منيره . خد يا محمد دول 25 الف حاسب بتاع المحل الى جبيت منه الطلبات وشوف انت حسابك ايه وشوف بقا الكهربا والشغل الى هتعمله فى الشقه
    انا ماشى يا ست الكل
    شيماء احنا هنفضل قاعدين كده يلا نلعب الشايب ولا اى حاجه
    منيره يلا احنا ملعبناش من زمان
    قعدنا كلنا وبدانا اللعب وانا اول واحد جه معايا الشايب
    منيره كان ليها 3 احكام وشيماء 5وابتسام 1 وايمان 8 واميره 5بدات بمنيره قالتلى تشيل ايمان وتلف بيها 3مرات فى الصاله
    خلصت حكم منيره البنات اتشجعو بعد حكم امهم
    شيماء اقلع التيشرت ده اول حكم قلعته
    التانى شيلنى انا ودينى لحد البوابه بباقى الاحكام
    ابتسام قالت ارقص شغلنا اغنيه ورقصت واميره قالت كمل رقص بباقى احكامى
    ولعبنا الدور التانى وقعت فيه ابتسام
    منيره جالها 7 احكام وانا 4 وشيماء 6 وايمان 5 واميره 2
    منيره تغسلى كل المواعين وتمسحى الشقه بعد ما نخلص لعب بس زى زمان فاكره كلهم قعدو يضحكو انا طيب مضحكونى معاكم كلهم سكتو مستنين منيره الى تتكلم
    منيره . ابدا بس كنا بنلعب برضه قبل كده وحظها ديما كان بيجى معايا وبحكم عليها نفس الحكم بس مره اقولها بقميص النوم بس مره بالاندر بس لحد ما بعد كده احكم عليه تنظف ملط من غير هدوم
    ابتسام ماشى يمه استحملى بقا ومش فاكره لما كان احمد وابويا بيلعبو معانا
    منيره خلاص بقا هنقضيها كلام يلا مين الى هيحكم شيماء قومى ارقصى وبعدها ايمان اقلعى العبايه دى ابتسام مش هينفع
    ايمان ليه منتى قلعتنى المره الى فاتت . وقدام محمد وخلتينى بالقميص وكانت اول مره البس قميص فاكره
    منيره . لا مينفعش يا ايمى برضه
    ايمان لا هتخلع حتى لو مش لابسه حاجه مليش دعوه
    انا . خلاص ادخلى اقلعيها والبسى حاجه تانيه من الاوضه
    ابتسام فعلا عملت كده
    المهم وكملنا لعب بالنظام ده تقريبا لحد الساعه واحده بالليل وقولتلهم انا هروح انا بقا
    ابتسام طيب خدنى معاك روحنى الاول لان شيماء هتبات والبت امل لوحدها فى الشقه
    انا . يلا بينا واحنا ماشين
    ابتسام . يامحمد علشان خاطرى متعرفش حد ومتحولش تكلمه علشان ده مصورنى فيديو وممكن يفضحنى ويودنى فى داهيه ومصور امل كمان علشان خاطرى وانا مستعدة اعملك كل الى انت عاوزه اى حاجه تتطلبها انا خدمتك
    انا بصى يا ابتسام سيبى حوار محمد ده عليا وبكره نتكلم مش وقته يلا وصلنا اهو اطلعى انتى يلا وطمنينى انك طلعتى من البلكونه مش همشى الى اطمن عليكى
    ابتسام حاضر . طلعت ابتسام وشاورتلى من فوق
    انا مشيت وفتحت تلفونى ولاقيت كذا رساله فى منهم من زباين ورسالة محمد انه حاول يرن عليا كذا مره
    كلمت امير وروحلته قبل ما اروح وخليته يركب البرنامج على كذا حاجه وروحت واول حاجه عملتها اول ما صحيت
    بعت رساله لمحمد بصبح عليه وفيها الفيرس
    وفعلا فتح الرساله وبعدها رن عليا
    انا صباح الفل يا حمو
    محمد السيد . صباح الورد يا معلم اخبارك رنيت عليك كذا مره امبارح العشا كان فى شقة واحد صحبى عاوز يعملها سيراميك هتجى تشوفها امته
    انا . خلاص ماشى هصحصح كده واكلمك
    وبدات انا ادخل على تلفونه من اللاب واراقبه الاول ودخلت على الصور والفديوهات من غير ما افتحها عملت نسخ لكل حاجه على تلفونه حتى الاغانى الى بيسمعها
    وقولت خليه لبليل بقا اسهر على كسمه واشوف اخرتها معاه ابن الشرموطه بس الفضول ابن وسخه قولت اما افتح اى حاجه كده اخد فكره عن الحجات الى عنده دى لاقيتها فولدرات فتح اول واحد وكان باسم شروق لبوة السرير فتحته لاقيتها وحده اعرفها كويس بنت زبون كنت عامله شغل
    والتانى ابتسام الفاجره وبدات اتفرج على الصور مصورها وهيا بتقلع وبتجهز ليه ومصورها وهو بينكها
    نقلت الملف عندى علىالتلفون ودخلت تلفونه مسحت كل صورها الجنسيه وقولت اروحله بقا واشوف دنيته ايه
    رنيت عليه
    انا., انت فين يا حمو دلوقتى
    محمد . انا فى البيت ونازل دلوقتى
    انا. خلاص هقبلك يلا على الشارع عندكم
    محمد . تمام ماشى هنزل استناك
    وقفلت معاه ورحتله ولاقيته مستنينى على اول الشارع سلمت عليه
    انا . خير يا حمو بتقول فيه ايه يا معلم عاوزنى فيه
    محمد . فى شقة واحد صحبى عاوزين نعملها سيراميك وهو مسافر وموكلنى انا اخلصله الشقه لانه خاطب وهيجى يدخل كمان 6 شهور
    انا . تمام يا معلم يلا نروح نشوفها وروحنا وطلع جيران خطيبتى
    انا . طيب مكنت تقول يعم انهم جيران الجماعه
    محمد . انا حبيت نجى سوا علشان ميقولش انى مكسل اجى معا الصنيعيه وسايب الحريم الى تتكلم معاك هو دماغه صغيره شويه من الحته دى
    انا. يعم عادى وحتى انا لو كنت جيت مكنتش هدخل من غير ما انت تجى اكيد يعنى يلا انده عليهم ولا خبط على البوابه خلينا نقيس الشقه لان ورايا شغل علشان متاخرش بس
    محمد خبط وخرجت وحده تقريبا 37 او 40 سنه وكانت لسه بتلف الطرحه على دماغها
    محمد . صباح يا ام فؤاد
    ام فؤاد صباح الخير يا محمد تعالو اتفضلو يا حبيبى
    دخلنا قعدنا فى الدور الارضى
    انا . محمد يلا نشوف احنا الشقه علشان متاخرش انا
    محمد . حاضر .... ونده على ام فؤاد هاتى مفاتيح شقة فؤاد علشان نطلع ناخد المقسات
    ام فؤاد . تعاله خدها متعلقه فى الاوضه عندك على ما اعملكم الشاى
    جاب المفاتيح وطلعنا اخدت مقاسات الشقه ونزلنا شربنا الشاى واتفقنا على اسعار الشغل واستاذنت انا منهم وسيبت محمد ومشيت وببص فى التلقون لاقيت هيما بعتلى رسايل كتير
    انا قعد.على مسطبه قدام بيت حماتى كلمت الكهربائى الاول وقالى نص ساعه وجاى قولت اكلم المعرص ده شويه
    انا . اخبارك يا لبوتى
    هيما . يا قلب لبوتك وعيونها كمان وحشتنى موت
    انا . وانت اكتر يا كسمك
    هيما . بمن انى جاى على الاسبوع الجاى عاوز اقولك على حاجه بس من غير ما تزعل
    انا . خير فيه ايه
    هيما. انا مش اسمى هيما او ابراهيم يعنى انا اسمى حسن
    انا . منا عارف طبعا انك مش اسمك هيما من الاول وزى ناس كتير بتدخل باى اسم وعلى العموم عاشت الاسامى يا حسونه
    حسن . يعنى مش زعلان منى بجد
    انا . وهزعل ليه يا كسمك اسمك حسن اسمك ابراهيم انا بكلم الشخص نفسه مش الاسم فهمت قصدى واكيد مش زعلان
    حسن . احسن حاجه حصلت النهارده وبالمناسبة دى عندى ليك شوية صور كنت ناوى اخليهم لما انزل بس بما انك سمحتنى ومش زعلان منى يا سيدى هبعتهملك
    انا . ابعت يا لبوتى مستنيك اهو
    حسن . اهو بيحملو ثوانى وهيوصلو
    دول بقا لسه متصورين امبارح
    انا . اها وصلو ايه ده مين دول انت بعتلى صور ناس بتلعب كوتشينا باين بس ايه المزز دى يخرييتك انا زبى وقف عليهم
    ومعاهم واحد كمان وقاعد وسطهم من عريان من فوق ليه
    حسن . دول حريمك يا قلبى ايه رايك فيهم والى معاهم ده محمد خطيب البت الصغيره
    انا . طيب ازى يعنى قعدين معا خطيب بنتك كده الى لابسه قميص والى فاضلها شويه وتقوم تديلو بززها يرضعهم والى طيزها باينه من تحت الهدوم يخربيتك زبى وقف عليهم
    ده زمانه فشخهم امبارح ده
    حسن . لا طبعا محصلش حاجه من دى
    انا . ازى يا جدع ده لو انا كنت اتحولت عليهم دول عاوزين سجارتين حشيش وحبايه والواحد يفضل يدق فيهم طول الليل
    حسن . مش للدرجه دى اصل هو من يوم ما خطب البت الصغيره وهما كده قدامه فهو اتعود اكيد طبعا سخن عليهم بس مفيش قدامه دلوقتى غير خطيبته ولا ايه
    انا . عندك حق ده مش بعيد يفشخها وهو شكله واد حلو يعنى جسمه حلو زى جسمى تقريبا
    حسن . اه لو يعرف الى بينا ويتكلم معايا زيك كده كنا عملنا حفله احنا التلاته على عيلتى كلها بس هو يوافق او يعرف بس
    انا . بس لو عرف ووافق هيكون معرص زيك يا خول وساعتها هنيكك وانيكه معا الشراميط بتوعك
    حسن . خليها بظروفها بقا احنا معا بعض اهو يا قلبى
    انا . بس قولى انت صورتهم ازى كده من غير ما ياخد بالهم
    حسن . مراتى الى صورتهم من غير ما باخد بالهم
    انا . دى شكلها شرموطة بجد ومدورها بقا
    اتناكت من كام زب يا حسن قبل كده
    حسن . ولا زب غيرى انا بس وخلى الكلام ده بقا لما اجيلك ونتكلم براحتنا
    انا . تمام يلا اسيبك دلوقتى علشان انا فى الشغل ولو فى جديد عرفنى متنسنيش
    حسن .ماشى يا قلبى سلام
    وخبطت انا على منيره فتحت ودخلت
    منيره . تعاله يا حبيبى انت فين من الصبح الساعه داخله على 11 والكهربائى مجاش
    انا . انا مكلمه من شويه وقالى نص ساعه وجاى
    منيره . ماشى يا قلبى تعال اقعد لما نفطر سوا
    انا اومال ايمان فين
    منيره . نايمه فى الاوضه جوه هيا وشيماء انده عليها خليها تقوم بقا الظهر هياذن
    انا . ماشى يا قمر اعملى الشاى على ما اصحيها وبالمره ادخل الحمام
    دخلت الاوضه لاقيت وحده بس الى نايمه وده معناها التانيه فى الحمام قمت داخل الحمام لاقيت ايمان بتستحمى
    ايمان . يالهوى ايه ده انت بتعمل ايه هنا اطلع بره
    ومنيره جت على صوتها
    منيره . اخلصى يا بت استرى نفسك علشان عريسك عاوز يدخل الحمام
    انا . لا بصراحه دلوقتى انا عاوز اخش دنيا لانى خلاص معنتش قادر
    منيره . متستعجلش بكره تزهق يا اخويا كلكم كده فى الاول يلا يابت وبطلى دلع الواد على اخره
    ايمان . وانا زمبى ايه مش هو الى دخل مره واحده مش كفاية الخضه الى اتخضتها
    منيره طيب اخلصى يلا البسى اى حاجه ومدى جهزى الفطار
    انا . لا يا منيره الى هشوفه بره الشقه باللبس ده همسح بيه بلاط الشقه كلها فاهمنى احنا هنا كلنا اهل لكن الى يشوف وحده منكم كده عليا الحرام لا ينط عليها وساعتها هقتلها واقتله فا خلينا كده حلوين معا بعض ماشى يا اما محدش فيكم يخرج الى لما الناس تمشى ماشى
    منيره امرك يا سيد الرجاله و**** وبقالنا راجل بجد يخاف علينا
    انا خرجت قعدت فى الصاله ولاقيت الكهربائى بيرن عليا
    خرجت ليه واخدت وطلعنا فوق الشقه وكتبلى الطلبات وقالى لو جهزتها النهارده هجى اشتغل بكره
    انا . تمام يا معلم خلصانه طلباتك هجيبها دلوقتى حالا مش النهارده دلوقتى يا كبير يلا ننزل نجيبها سوا علشان انا عاوز انضف حاجه
    نزلنا جبنا الطلبات وانا اخدتها وروحت عند حماتى
    وطلعتها وايمان كانت بتطلع معايا
    وكان لسه يجى نص الطلبات
    منيره . بص يا محمد انا هروح اجيب شوية طلبات واجى على ما تخلصو ومش تمشى علشان نتغدى سوا ماشى
    انا . حاضر يا منمن هستناكى بس متتاخريش
    منيره . حاضر يا قلب منمن يلا انا هلبس انا واروح
    انا . ماشى يا ايمان اعمليلى كوباية شاى على ما اطلع شويه
    ايمان . حاضر يا قلبى
    وطلعت دور على ما عملت الشاى وكانت منيره مشيت
    ايمان . تعال نشرب الشاى هنا
    انا . لا هاتيه فوق احسن واهو اطلع كمان دور
    وشيلت يعتبر بقيت الخراطيم بتاعت الكهربا كلها وطلعت بيها ومكنش فاضل غير كرتونه بس وطلعت وايمان جابت الشاى
    وجت ورايا
    وانا قعدت فوق على الحصيره وايمان جت قعدت جمبى
    انا . انتى وحشتنى موت يا قلبى
    ايمان . وانت كمان يا عمرى
    ولسه بقرب منها اخد بوسه
    ايمان . مبلاش يا ميدو لا ماما تجى وتقفشنا وانت مش عارفه بتعمل فيا ايه مش بحس بنفسى
    انا . متخفيش بقا وشديتها من ايدها جبتها فى حضنى ونزلت بوس فيها ومصمصه فى شفايفها ومفيش دقيقتين والبت ساحت على الاخر واعصابها سابت
    قمت منيمها على الحصيره ورافع العباية بتاعتها قلعتها ليها خالص وبدات ابوس فيها تانى قبل ماوتنطق بكلمة بدات اقفش فى بززها والعب فى كسها بايدى وهيا بقت.فى دنيا تانيه
    وبدات افرش كسها بزبى شويه لحد ما كنت خلاص هتهور وادخله من كتر افرازات كسها بس مسكت نفسى فى اخر لحظه وخليتها تنام فى وضع الدوجى وبدات احاول ادخل زبى فى طيزها بس معرفتش بسبب ان خرم طيزها كان ضيق اوى فبدات افرش شفايف كسها لحد ما قربت انزل ونزلت على طيزها و خليتها تمص زبى فى الاول مكنتش موافقه بس بعد تشجيع منى بدات تلحس راسه وتمصه براحه لحد مانضفت اللبن من عليه وقمت لبست هدومى وهيا كمان ونزلنا انا طلعت الكرتوته الفاضله ونزلت كانت هيا فى الحمام بتاخد دش وانا خرجت بره قدام البيت وانا مولع سيجاره لاقيت منيره قعده قدام البيت ومعاها ابتسام ووحده كمان اسمعا نوره
    انا . انتى جيتى امته يا امه
    منيره . من شويه
    انا . طلعت كل الطلبات هتعوزى حاجه تانيه
    منيره . يخليك لينا ومنتحرمش منك يا ميدو
    يلا . هقوم اجهز الغدا اهو نتغدى سوا
    انا قعدت جمب ابتسام ونوره
    نوره. طيب يلا انا هستاذن انا وهجيلك تانى يا ام احمد
    منيره . ماشى يا حبيبتى تشرفى ده بيتك
    منيره . يلا ندخل جوا بدل محنا قاعدين كده
    انا. لا انا هقعد شويه هنا فى الطراوه الجو جوه نار ادخلى حهزى الاكل ولما تخلصى اندهى عليا
    ابتسام . وانا هقعد هنا معا محمد
    منيره. ماشى انا هدخل اجهز انا وايمان
    منيره دخلت وانا قاعد وماسك التلفون شغلت لعبه وقعدت العب يجى 5دقايق
    ابتسام . اخبارك ايه يا محمد انا مش عارفه اشكرك ازى
    انا. تشكرينى على ايه
    ابتسام . انك معرفتش حد بالى حصل بينى وبين محمد
    انا .لا طبعا مش من طبعى انى احكى فى حاجه زى دى
    بس المهم انك انتى تحافظى على نفسك وعلى بنتك ولا ايه
    ابتسام. صدقنى غصب عنى مش بايدى ولسه هتعيط.
    انا . مش وقته خالص الكلام ده لما نقعد فى اى مكان لوحدنا نبقى نتكلم ونحكى وتعيطى وتعملى الى انتى عاوزه بس دلوقتى احنا فى الشارع ولا مش وخده بالك ولا ايه
    ابتسام . حاضر بس مش عاوزك تاخد عنى فكره وحشه زى اميره كده
    انا . قصدك ايه باميره كده يعنى
    ابتسام . منا عرفت انتو عملتو ايه معا بعض
    انا . بصى يا ابتسام اولا انا مش بحب اسلوب الكلام ده ولا الطريقه دى وبخصوص موضوع اميره كان صدفه وحصل الى حصل وخلصنا لو مفكره انك بتقولى ليا كده علشان تكون وحده قصاد وحده تبقى غلطانه ماشى
    ابتسام . لا طبعا مش قصدى كده بس مش عاوزاك تفكر فيا تفكير مش حلو بس مش اكتر
    انا . بصى الواد ده لو ماسك حاجه عليكى عرفينى وانا اتصرف معاه واجيبها وانتى بعيده عن الموضوع
    ابتسام. بجد هتعمل كده علشانى
    انا. يبقى الى انا فكرت فيه طلع صح اهو ماسك عليكى ايه بقا
    ابتسام . لا مش هينفع هنا احنا هنتغدى ونروح عندى باى حجه ونتكلم براحتنا
    انا . ماشى يا ابتسام ولو حابه نروح عندنا عادى بحجت انك كنت قريبه وانا هاخدك اطلعك الشقه وبالمره تتفرجى عليها
    ابتسام ماشى اى حاجه
    ابتسام . انا هدخل اجهز معاهم الاكل علشان انت عارف منيره لسانها طويل وايدها اطول
    انا . ههههههه ماشى ياختى خشى

     


  • أنا امرأة حسنة المظهر، متزوجة من رجب الذي يعمل بائع في شركة صغيرة ونعيش في ضواحي القاهرة. كنا متزوجين لمدة 5 سنوات وظل آباؤنا يسألون ويتحدثون عن الأطفال. نحن نريد الانجاب أيضًا لكن الأمور لم تسر كما كنا نتمنى. لقد حاولت أنا ورجب ممارسة الجنس بكل الأشكال والألوان لكن دون جدوى، وأصبح الجميع يضغط علينا في هذا الأمر وكان مصدر ازعاج دائم لنا.
    ذهبنا إلى مختبر فحص الأمراض أردنا فحص أعضاءنا الجنسية، الحيوانات المنوية، عملية الإباضة، وما إلى ذلك. طلبوا منا الحصول على تقرير فحص من طبيب مشهور لأنهم لا يقومون بإجراء فحوصات دون توثيق، عدنا وبدأنا في البحث عن بعض الأطباء الجيدين في منطقتنا.
    قال رجب مشيرًا إلى الهاتف: ميادة، أعتقد الدكتور ده كويس ومناسب لنا.
    نظرت الى عنوان العيادة وكانت تبعد 15 دقيقة فقط سيرا على الأقدام من منزلنا.
    أنا: شكله كويس، لكن ده راجل مش ست، مش عايزة شخص تاني يبص على جسمي من تحت.
    رجب: ماتقلقيش، معظم الدكاترة رجالة اليومين دول، وكمان بيبقوا محترفين، هيكون محترم ومش هيعمل حاجة غلط معاكي.
    ما زلت أقاوم، لكن بناءً على ثقة رجب قررت أن أقوم بزيارة العيادة في اليوم التالي.
    في اليوم التالي ذهب رجب إلى مكتبه وارتديت ملابسي وذهبت إلى العيادة.
    كنت أرتدي عباءة مع القليل من المكياج. عادةً لا أضع الكثير من المكياج. دخلت ووجدت السكرتير ذكر أيضًا. تساءلت عما إذا كانت العيادة لديها أي موظفات. طبيب نسائي من الذكور والآن مضيفات ذكور أيضًا.
    أنا: لو سمحت عايزة أعمل فحص طبي، هل الدكتور موجود؟
    السكرتير: الدكتور هيكون هنا في أي لحظة، بس أنا شايف ان حضرتك مش حاجزة.
    أنا: آه آسفة جدًا نسيت أتصل أحجز، أقدر أدخل من غير ميعاد؟
    السكرتير: ماتقلقيش اتفضلي استريحي وبمجرد ما الدكتور يوصل هسأله.
    شكرته وجلست، كانت الساعة 11 صباحا، كنت المريضة الوحيدة هناك، بعد فترة من الوقت فتح الباب ودخل رجل أصلع داكن البشرة في منتصف العمر.
    دخل على السكرتير وكان يتحدث بجدية شديدة: في مواعيد النهارده يا خالد؟
    خالد (السكرتير): أيوة يا دكتور في 4 حالات بس بعد الظهر، وفي واحدة موجودة دلوقتي، ينفع أدخلها للفحص؟
    نظر الطبيب إلي وهو يبتسم: طبعًا، دخلها بعد 15 دقيقة.
    بعد 15 دقيقة أخبرني المضيف أن أدخل. وأنا في طريقي أعطاني بعض الأوراق التي تحتوي على ملاحظات فحص والنتائج والوصفات الطبية.
    ثم دخلت الى الطبيب، كانت المقصورة كبيرة. كان لديه طاولة وكراسي قليلة في الوسط. كان الطبيب جالسًا على أحد الكراسي الكبيرة ولوح لي أن أجلس على المقعد.كان هناك كابينة زجاجية صغيرة في زاوية واحدة وهناك الستائر. أستطيع أن أرى سرير صغير أيضًا.
    سأل الطبيب: ايه نوع الفحص؟ ثم أخذ الأوراق مني.
    أخبرته عني وعن رجب وعن محاولاتنا المستميتة في الانجاب بدون جدوى.
    قال وهو يدرك شيئًا ما على الورق: آه واخد بالي، احنا هنعمل اختبار خصوبة ليكي ونشوف اذا كانت الخصوبة كافية للحمل ولا المشكلة في زوج حضرتك.
    أومأت برأسي بالموافقة.
    ثم كتب شيئًا ما على ورقة أخرى وسلمها إلي قائلًا: اعملي الاختبارات دي في مختبر الفحص وتعالي بكرة.
    شكرته ودفعت ثمن الكشف للسكرتير وأعطاني ورقة أخرى للاختبار وعنوان المختبر.
    مشيت في طريقي الى المختبر المذكور على الورقة لم يكن بعيدًا جدًا. وصلت هناك في 10 دقائق. تم أخذ العينات في غضون 30 دقيقة وطلبوا مني الانتظار لمدة ساعة.
    فكرت في الذهاب إلى المنزل لكنني تراجعت.
    بعد ساعة كانت لدي التقارير في يدي، قال مختبر المعمل إن الاختبارات كانت جيدة ولا يوجد مشاكل خصوبة.
    كنت سعيدة بهذا الأمر، لكنني حزينة بطريقة ما لأن رجب ربما يكون هو الذي كان يعاني من العقم.
    مشيت إلى عيادة الطبيب. كانت هناك سيدة واحدة تنتظر دورها هذه المرة.
    ابتسم خالد السكرتير وأنا أعطيه النتائج ثم ذهب وأعطاها للطبيب وأنا جلست على المقعد.
    كان علي الانتظار لمدة ساعة هذه المرة، وبمجرد الانتهاء من السيدة الأخرى تم استدعائي.
    الدكتور: انا شايف ان تقريرك كويس جدًا، كده المشكلة ممكن تكون من عند جوزك أو انخفاض الحيوانات المنوية أو العلاقة الجنسية بينكم سيئة، سكس قوليلي بتمارسي الجنس كام مرة؟ وايه الاوضاع اللي بتعملوها؟
    شعرت بالخجل الشديد لسماع هذه الكلمات، لم أستطع التحدث لفترة من الوقت.
    الدكتور: بصي لو مش هتتكلمي مش هقدر أساعدك. قال هذا وهو يضع يده على كتفي
    أخذت بضع دقائق ثم بدأت الحديث.
    أنا: مش عارفة أقولها ازاي، احنا بنمارس الجنس مرة أو مرتين في الشهر، بالأوضاع العادية التقليدية.
    قال الدكتور وهو يمشي حول الطاولة: تمام، دي نسبة قليلة جدًا بالنسبة لناس عايزة تخلف، سكس حالة زي حالتك المفروض تتناك مرتين أو ثلاثة في الاسبوع.
    لقد استخدم كلمة “تتناك”. لم أكن أتوقع مثل هذه الكلمة البذيئة!
    أنا: أيوة كنا بنمارس الجنس بشكل متكرر لكن اليومين دول مش كتير.
    الدكتور: كويس، قوليلي، جوزك كويس معاكي في السرير؟ بينيكك حلو يعني؟ بيقعد قد ايه؟ بيجيب شهوته بسرعة؟ وانتي بتوصلي للنشوة وهو بينيكك ولا مش بتلحقي؟
    كل هذه الأسئلة كانت سريعة للغاية وأكثر من اللازم بالنسبة لي.
    الدكتور: ماتقلقيش، جاوبي على الأسئلة عشان أقدر أديكي العلاج المناسب، مش انتي نفسك تخلفي؟
    كان يتحدث وهو يشرب بعض الماء وقدم لي بعضًا من كوب آخر.
    انا: جوزي كويس معايا بس مش بيطول، معرفش ليه بس هو بيخلص بسرعة جدًا.
    كنت أقول هذه الكلمات وانا أهتز من الداخل، أول مرة أتحدث عن أشياء شديدة الخصوصية مثل هذه.
    رد الدكتور: طيب والنشوة؟
    أنا: معرفش حاجة عنها، عمري ماجربتها قبل كده.
    الدكتور هز رأسه بخيبة أمل قائلًأ: كده مش كويس خالص، السكس زوجة صغيرة زيك لازم تتمتع وتوصل للنشوة وهي بتتناك، النشوة بتساعد في الإباضة والولادة.
    لم اتكلم
    الدكتور: طيب، احنا دلوقتي هنعمل فحص كامل للجسم وهنشوف لو عندك أي مشاكل في المناطق الخاصة، تمام؟
    أنا لم أتحدث ولكن أومأت برأسي بالموافقة، كنت أرغب في الحصول على الطفل بأي شكل وقررت أن أتعاون بالكامل أثناء الفحص.
    انتقلنا الى الكابينة ومددت جسدي على السرير، كان صغير ولكنه مريح. طلب الطبيب من خالد السكرتير إحضار المعدات والقفازات وأشياء أخرى.
    حالما تم إحضارهم وقف خالد بجانب الطبيب وقال: تمام، استرخي خالص واقلعي ملابسك الداخلية عشان نبدأ.
    أخذت نفسا عميقا وفعلت ذلك، أزلت الملابس الداخلية الخاصة بي. كانت العباءة لا تزال عليّ، لذلك لم أكن عارية بالكامل بعد.
    ارتدى الطبيب بعض القفازات بينما جاء خالد باتجاه وجهي وبدأ في فكّ العباءة من الأعلى.
    لقد صدمت. حاولت منعه.
    قال الطبيب: ماتقلقيش ده إجراء طبيعي، احنا لازم نفحص صدرك، مش عايزين نفوت أي حاجة أثناء الفحص.
    ثم غمز لخالد مع ابتسامة باهتة للغاية.
    أومأت برأسي وتركت خالد يقوم بعمله. قام بفك أزرار العباءة من الأعلى، لقد جعلني أجلس حتى يتمكن من خلعها، ثم قام بفك حمالة الصدر وإزالتها أيضًا.
    الآن أصبح النصف العلوي من جسدي عاري والنصف السفلي لا يزال مغطى.
    الدكتور: قلعها باقي العباية يا خالد عشان مايحصلش مشاكل.
    هز رأسه وأزال العباءة ببطء، الآن أصبحت عارية تماما، عارية في غرفة مغلقة مع اثنين من الغرباء الذين التقيت بهم قبل ساعات قليلة. كان لدي شعر على كسي والحلمات كانت منتصبة للغاية، شعرت بالخجل من التعري.
    قال الدكتور وهو يدلك بزازي: ماتتكسفيش مني، مينفعش تخبي حاجة على الدكتور بتاعك.
    بعد تدليك بزازي لمدة 10-15 دقيقة، توقف ثم نظر لي قائلًا: صدرك كويس جدًا، مفيش كتل ولا أي مشاكل. قال هذا وهو يتحرك بيده نحو كسي، كانت حلمات بزازي حمراء وتؤلمني بسبب التدليك العنيف.
    الدكتور: خالد، هاتلي الزيت والمناديل.
    قام خالد وعاد بالأشياء التي طلب منه الطبيب إحضارها.
    كنت في حيرة. لماذا يحتاجون إلى الزيت والمناديل.
    الدكتور: الزيت ده عشان كسك، مش عايزين نعمل فحص وهو جاف.
    وافقته
    الدكتور: خالد، خد شوية زيت ودلك بيهم كتفها وضهرها، انا عايزها توصل للنشوة الجنسية.
    ثم بدأ الدكتور في وضع اصبعه داخل كسي افلام سكس ، على الرغم من أنني لست عذراء إلا أنه كان يؤلمني قليلًا، أخرجت صرخة قليلة.
    الدكتور: اهدي يا مدام.
    كان يهمس لي وهو يعبث بأصابعه داخل وخارج كسي، كان كسي جاف كما هو متوقع، حياتي الجنسية كانت جيدة لكنها لم تكن رائعة، وبالإضافة الى كل هذا انا أريد ان أنجب طفل لعائلتي.
    الدكتور: انتي محتاجة زيت تاني، ويمكن أكتر من ده بكتير.
    في نفس الوقت كان خالد يدلك كتفي وبزازي، وكانت أفخاذي مفتوحة والطبيب بينهم يستكشف كسي.
    بزازي هي نقطة ضعفي، كان خالد يقوم بتدليك رائع يشعل شهوتي من الداخل، كان يقرص حلماتي ويداعب الهالة ويضغط على ثديي ويعجنه بقوة تحميل سكس.
    ظل الدكتور يبعبص كسي بإصبعه لمدة 5 دقائق، ثم قام بتزويد الأصابع، الآن قام بإدخال 3 أصابع دفعة واحدة!
    صرخت من الألم. على الرغم من الاحراج لكنني كنت بالفعل ممحونة جدًا ولم أوقفه.
    الدكتور: كسك لسه صغير جدًا، سكس انتي ماكنتيش بتتناكي كويس، انا شايف انك محتاجة مساعدة في الموضوع ده.
    قال الطبيب هذا وهو يبتعد قليلًا ويزيل القفازات، كنت لا أزال على ظهري أحصل على تدليك بزاز رائع من خالد، نظرت للطبيب وجدته عارٍ تمامًا، خلع كل ملابسه ووقف أمامي.
    كان قضيبه أسود كالفحم وضخم جدًا ورأس زبه كبيرة، ظللت أنظر إليه كما لو كنت مفتونة به.
    قال الدكتور وهو يوجه قضيبه نحوي: استعدي يا مدام، هوريكي السكس دلوقتي الكس الضيق ده المفروض يتناك ازاي.
    أخذت قضيبه في يدي وبدأت في فركه. كان خالد في نفس الوقت يعض حلماتي وأنا أدلك قضيب الدكتور بيدي بعنف وهو يبعبص كسي!
    استمريت في تجليخ قضيب الدكتور الذي كان ساخنًا وقويًا، اللعنة أنا اشتاق لذلك جدًا.
    نزل بيده نحو كسي ثم قام بوضع الغسول عليه ثم أضاف كريم على زبه الكبير.
    الدكتور: امسكهالي يا خالد، انا هدخل زبري فيها.
    قال ذلك وهو يضع قضيبه على شفتي كسي المشتعل، قام خالد بمسكي بإحكام، سكسس بينما دفع الدكتور قضيبه داخل كسي بقوة هائلة، صرخت بصوت عال كما لو كنت أمارس الجنس لأول مرة في حياتي، كان الألم أكثر من اللازم بالنسبة لي، وكان قضيبه في منتصف الطريق داخل كسي، كنت أبكي من الألم لكن صرخاتي كانت مكتومة لأن خالد كان يغطّي فمي وهو يعانقني ولا يزال يضغط على بزازي.
    بعد 3 دقائق قام الدكتور بدفع قضيبه كله داخلي مرة أخرى في أحشاء رحمي، كان الألم مثل الجحيم، خالد سمح لي بالصراخ لبضع ثواني ثم خلع ملابسه ووضع قضيبه داخل فمي.
    قال الدكتور وهو ينيكني ببطء: سكس سكس سكس سكس انتي بتمصي زبر خالد كويس قوي، اتوصي بيه بقى هو بيحب المص جدًا.
    ابتسم خالد عندما بدأت في مص قضيبه، لم يكن بحجم قضيب الطبيب، لكنه كان جيدًا ولديه شعر كثير حوله. كما أن رائحته نفاذة.
    استمريت في مص قضيبه وهو يضغط على ثديي ويقرص حلماتي، قام الدكتور بزيادة سرعته وبدأ ينيكني بنهم، دمر كسي لمدة 15 دقيقة حتى شعرت بالنهاية، نعم هذه هي النشوة الجنسية، أشعر بها لأول مرة في حياتي! كانت كبيرة جدًا وعصائر كسي تتدفق على قضيب الدكتور وهو ينظر لها بسعادة.
    الدكتور: شوفي، هي دي الحياة الجنسية اللي كنت أقصدها، النشوة الجنسية أهم حاجة.
    ظل ينيك كسي لمدة 7 دقائق أخرى وأنا أصرخ.
    الدكتور: انا هجيب لبني جوا كسك دلوقتي.
    رفضت، حاولت دفعه لكنه كان أكبر من اللازم، بالإضافة إلى خالد الذي كان يقوض حركتي كثيرًا، شعرت بمني الدكتور الساخن وهو يتدفق في كسي، ثم نهض خالد وتوجه نحو كسي، لم ينتظرني لأقوم بدوري. لقد دفع قضيبه بداخلي، منذ قليل كنت أتناك من أكبر زب رأيته في حياتي، لذلك كسي واسع الآن ويستوعب زب خالد بسهولة، بدأ ينيكني بقوة، لم يكن بطيء في البداية مثل الطبيب، كان أصغر مني ولا يستطيع الصبر على نيك كسي، ظل ينيكني لمدة 5 دقائق ثم قذف هو الآخر، الآن كسي أصبح ممتلئ بمني الرجال، أصبحت ثابتة في مكاني، كنت متعبة جدا على التحرك وسمحت للحليب ان يتدفق داخل كسي حتى أنجب طفل قوي مثل الطبيب الفحل!
    بعد فترة من الوقت نهض الطبيب وانتصب قضيبه مرة أخرى، يا له من وحش، وضع الطبيب بعض الكريم على قضيبه وطلب مني الوقوف وثني ظهري، أعتقدت أنه أراد أن ينيكني من الخلف، لكنني كنت مخطئة. بمجرد أن أتخذت وضع الانحناء وجدته يضع بعض الكريم على فتحة طيزي!
    أنا: لا! أرجوك يا دكتور بلاش طيزي انا خرمي ضيق جدًا.
    نهض خالد وأمسك بي من الأمام حتى أصبحت غير قادرة على التحرك، ثم قام الطبيب بفتح فلقات طيزي ووضع قضيبه المشحم في خرم طيزي.
    قال وهو يضحك وهو يضغط بقوة: شوفتي؟ محصلش حاجة الموضوع بسيط.
    كنت أبكي من الألم وخالد مستمر في مداعبة بزازي وكتفي وظهري وانا مستمرة في الصراخ من شدة الألم.
    الطبيب الآن بداخلي بالكامل، قضيبه يدخل بعمق داخل فتحة الشرج وطيزي تبتلع قضيبه بالكامل، أخذ ينيكني في طيزي ويضغط بقوة حتى شعرت ان خرم طيزي يتمزق، كنت أبكي من الألم لكنه لم يتوقف واستمر في نيك طيزي، بعد فترة توقفت عن البكاء وبدأت أشعر بالمتعة وصدرت مني أصوات جنسية تدل على الاستمتاع، ظل ينيكني في طيزي لمدة 15 دقيقة حتى قذف داخل الفتحة، ثم جاء خالد ودخل بقضيبه في فتحة طيزي أيضا، كنت متعبة جدا بعد جلسة النيك هذه، قمت بتنظيف جسمي في المرحاض وأرتديت ملابسي.
    الدكتور: دلوقتي هيبقى عندك الطفل اللي نفسك فيه يا ميادة، لو عايزة من ده تاني ابقي تعالي في أي وقت.
    قال ذلك وهو يمسك قضيبه ويداعبه أمامي، ابتسمت له وخرجت من العيادة ومشيت في طريقي الى المنزل.

  • قصص سكس المحارم منذ حوالى 15 عاما حيث كنت ما ازال فى مرحله الشباب و كان اكبر اولادى 16 عاما ولن اقول اننى كنت ست متزمته او متحفظه بل كنت احب التهريج و الهزار و النكت السيكس وكل شئ . اى نعم كنت امام الناس محجبه و ملتزمه ومحترمه ولكن فى بيتى كنت اجلس بملابس خفيفه او بدون ملابس وكنت اعشق الجنس واحب ممارسته يوميا واعشق الكلام فيه مع صديقاتى و جاراتى ولكن مع الوقت كان زوجى لا يقدر على مجاراتى خاصه بعد ان اصابه مرض السكر و اصبحت لقاءتنا الجنسيه قليله جدا وممله.
    ولعب الشيطان بعقلى لكى ابحث عن عشيق لى خاصه ان لى صديقه فى العمل لها عشيق على زوجها و لى قريبه ايضا تفعل نفس الشئ و اخذت ابحث عمن حولى ولكننى لم اجد شخص يثير اهتمامى حتى لعبت الصدف ووقع امامى ( خالد ) ابن جارتى وكنت دائما احسه عندما يأتى لزيارتنا انه يتامل جسمى بملابسى الخفيفه واحسه يكاد يجن على و لكن المشكله الوحيده ان عمره 15 عاما وكنت واثقه انه بالغ من انتفاخ بنطلونه كلما رأنى بقميص النوم , وبعد تفكير عميق قررت البدء فى الموضوع حيث انه لن يثير انتباه احد دخوله او خروجه و لن يشك به احد ابدا .
    وكانت بدايه الموضوع سهله جدا حيث قابلته على السلم واخذته معى شقتى ليساعدنى فى نقل بعض الاشياء و كنت اعرف ان البيت سيكون خاليا لمده ثلاث ساعات على الاقل , وخلعت اغلب ملابسى امامه وظللت بقميص داخلى تحته كلت فقط وكنت اتحرك فى البيت وانا اكاد ارى زبره يخترق البنطلون ثم اخبرته ان داخله لاستحم وتعمدت ترك الباب شبه موارب وكنت اراه فى المراه يتلصص علي ثم بدأ الجد وخرجت من الحمام الى حجرتى عاريه تماما و جسمى مبتل ومررت امامه وهو يكاد يسقط من طوله قصص سكس امهات مصرية و انا سعيده بنظراته التى تكاد تأكلنى اكلا وكان هذا شئ افتقده بشده .
    وظللت فى حجرتى قليلا اسرح شعرى عاريه امام المرأه و ثم قررت ان ابدأ فى الجد حتى لا يضيع الوقت و ناديته وطلبت منه ان يساعدنى فى فرش السرير و كان يتحرك فى الحجره مثل المجنون وانا حوله عاريه وفى لحظه جميله ونحن على السرير جذبته الى حضنى وبدأت اقبله فى فمى وتجاوب معى بسرعه ويديه تتحسس جسمى بجنون وهو يقبلنى بقوه كانه يفرغ كل شوقه ويخاف الا تتكرر هذه الفرصه و كان مثل العجينه فى يدى يفعل كل ما اريده منه , فى البدايه و بعد القبلات بدأ يمص حلماتى و يفعص فى بزازى و بعد ان تركته كذلك فتره فشخت فخذاى وجعلته يلحس كثى وكان يبدو انه اول مره يرى كث فى حياته و تأكدت انى اول امرأه فى حياته.
    واخذ يلحس كثى بأخلاص شديد حتى لا يغضبنى و كنت مثاره بشده من لسانه الجميل وكنت اعشق لحس الكث وكان زوجى يرفضه , وبعد حوالى نصف ساعه من اللحس المتواصل رأفت به واخرجته من بين فخذاى و خلعت له كل ملابسه وكان جسمه ممشوق جميل وزبره قوى رغم انه لم يكن كبير جدا وقررت ان اعطيه نفحه محبه و اجلسته امامى و امسكت زبره بيدى ادعكه و امصه و هو يكاد يجن امامى و يرتعش و يتأوه ويتحسس جسمى العارى بعشق رهيب.
    ثم بدأنا فى الجنس الحقيقى وادخلته بيت فخذى مره اخرى بجسمه ووجهت زبره لكثى وبدأ ينيك لاول مره فى حياته ورغم عدم تمكنه فى البدايه الا انه كان ينيك بحماس شديد وتمتعت معه الا انه قذف بعد فتره صغيره كميه صغيره من المنى , وبعد راحه و احضان قليله انتصب زبره مره اخرى وبدأ يجامعنى مره اخرى كانت احسن و اطول من السابقه و كان يريد تكرار الثالثه و لكنى رفضت لان الوقت لم يسمح.
    وبعد ذلك تكررت اللقاءات مع خالد حتى اكتسب خبره كبيره حتى زبره تضخم و اصبح مثل الرجال الكبيره رغم سنه واصبحت لقاءاتى به فعلا لقاءات عشيق و عشيقه و كنت انتظر نيكه لى بفارغ الصبر حيث انه اصبح متعتى الوحيده فى الحياه وكان يبدع فعلا فى نيكه لى من مص و لحس و قبلات و نيك يستمر ساعات.
    واستمرت علاقتى بخالد حوالى سنتين كاملتين دون ان يشعر بنا مخلوق فعلنا كل شئ خلال هذين العامين حتى انه ناكنى مره على سلم العماره على السريع و ناكنى عده مرات فى السطح عندما لا تسمح الظروف ان نتقابل فى بيتى او بيته واخذته معى مره الى رحله الى الاسماعيليه مع اولادى وانفردت به فى حجره و ناكنى نيكه جميله لا انساها حتى اليوم.
    وطوال العامين كان كل شئ يسير بسريه ولم اكن اتخيل ان يكتسف امرنا احد حتى جاء الامر على شخص غير متوقع تماما . كان هو يومها زوغ من مدرسته وقابلنى و دخلنا بيته و كنا نعرف انه خالى تماما وكنا فى حجره امه فى جماع شديد حتى فؤجنا بباب الحجره يفتح وتوقف قلبى انا وهو وانا اتوقع ان ارى امه امامى و لكنها زوجه خاله ( شهيره ) والتى تعيش فى محافظه اخرى وكنت اعرفها وهى تعرفن جيدا وكنت دائما اغار منها من شعرها المصبوغ اشقر و لبسها المكشوف الغير مناسب لسنها الذى كان وقتها 45 عاما وتوقفنا كلنا مذهولين ننظر لبعضنا و انا وخالد عراه وزبره فى كثى , واول من افاق من الصدمه كانت شهيره التى هزت رأسها كأنها تتأكد مما تراه ثم ابتسمت ابتسامه خفيفه واخبرتنا ان نستمر فيما نفعل واخرجت و اغلقت الباب , و طبعا لم نستمر وقمنا سريعا و لف خالد فوطه حول وسطه وارتديت انا كمبلزون على اللحم و خرجنا لها ووجدنها تجلس فى الصاله وقبل ان نتكلم معها اخبرتنا هى انها لن تخبر احد و ان كل واحد حر فى من يحبه و يعشقه وهدأ قلبى كثيرا و عرفنا انها اتت مع خاله لانهاء بعض المصالح و تركت خاله لما تعبت و فاتت على امه فى عملها و اخذت مفتاح الشقه و سعدت جدا للصدفه العجيبه ان تأـى هى وليس معها احد ثم ذهبت لبيتى قبل ان يأتى احد اخر .
    اتذكر انى ظللت باقى اليوم ارتجف و انا اتصور الفضيحه لة كشف الامر او اخبرت شهيره احد ولكن مر يومان ولم يحدث شئ حتى خالد لم يكلمنى , وفى اللقاء التالى لنا فى شقتى اخبرنى ان اطمأن تماما لانه متأكد انها لن تخبر احد ولما سألته لماذا هو متأكد اخبرنى لانه ناكها هى الاخرى و ذهلت فى البدايه و لكنه اكد ان ناكها فعلا حيث اتى ثانى يوم من المدرسه مبكرا و لما دخل وحدها وحدها فى البيت نائمه على سرير وفى سبات عميق و كانت عاريه تماما كما ولدتها امها وظل فتره يتاملها ثم ايقظها و لم تنزعج انها رأها عاريه ثم ناكها وكانت متعاونه جدا كما اخبرنى وتعشق الجنس رغم سنها.
    ورجعت الاحوال لهدوءها مره اخرى فتره طويله حتى انتقلت انا و عائلتى الى شقه اخرى جديده بعيده جدا عن شقتى القديمه مع خالد , وظللت فتره اذهب و اقابله فى شقتى القديمه و لكن مع الوقت كانت لقاءتنا تتباعد حتى اصبحت مره كل شهر تقريبا وكان ياتى لى بيتى او اقابله فى شقتى القديمه .

  • هذه حكايتي وأنا أتلصص على زوجة صديقي عارية ملط تستمني في غرفة نومها فرأتني وجعلتني ألعق كسها وألحسها وتمصني كعقاب لي. كان ذلك بعد إذ قررت ذات يوم أن أزور صديقي بدون ميعاد فاعملها له مفاجأة. لا هو ولا زوجته كانا يعلمان موعد قدومي وكذلك لم اكن انا مخططاً لذلك بل كنت أمر ببيتهما فقلت لما لا أفاجئ صديقي وزوجته بزيارة سريعة خاطفة؟ راقتني الفكرة ولفت بسياراتي و ركنتها جانبا. لما وصلت باب البيت وجدته مواربا بل مفتوحا فناديت فلم أجد أحد يجيبني. ناديت اكثر من مرة ولما زهقت أخرجت هاتفي المحمول وقلت أرن على صديقي لأجد هاتفه لحسن حظي كما تبين لا حقاً مغلقا أو غير متاح لا أذكر بالضبط. الحقيقة أني أرتبت في الأمر فتسللت للداخل أنادي و أتلفت حولي فلا أحد هنالك. ثم ترامت إلي ضوضاء آتية من فوق الطابق الثاني فاحترت هل هناك أحد وإذا ما كان فلما ترك الباب مفتوحاً! خشيت أن يكون هنالك مكروه أو لص قد تسلل أو أي شيئ و أحسست بجدية الموقف فقررت أن أصعد السلم.
    صعدت الدرج بهدوء خشية أن يكون هنالك لص سارق فيصيبني بمكروه أن علم بي فتسللت حتى صعدت ومشيت فإذ غرفة النوم مفتوحة مضاءه. كان بابها مواربا فجعلت أبصبص من خلاله ولدهشتي وجدت زوجة صديقة و اسمها سامية عارية تماما عارية ملط سلط وفاتحة ساقيها! دق قلبي وفتحت فاهي وجعلت أتلصص على زوجة صديقي عارية ملط تستمني في غرفة نومها ولتقبض علي وتجعلني ألعق كسها كعقاب لي على مقاطعتها. المهم أني أخذت أراقبها لفرط فضولي وراقني شكل كسها المنتوف السكسي جداً اللامع البراق الضيق الذي كان يدعوني إليه. كانت سامية جد مندمجة منهمكة في عملها وأؤكد أنها تبللت من شهوتها فهي كانت تدعك بظرها بإصابعها وتتأوه و تأن أنينا طفيفا. كان كل جسدها يتقلص و يهتز و يرتج وهي تدس هزاز كهربي في طيزها و تستمني وتلعب في كسها. كانت قريبة من نشوتها على ما يبدو حسب حركاتها ورهزاتها. كان زبي شديد التصلب ساعتئذٍ و فكرة أن أساعدها على ان تنتشي و تستمتع تملكتني. كنت أفكر هل أدخل ام لا وفيما انا كذلك راحت تتأوه بقوة و تذرك أسمي و سط خيالاتها!
    راحت سامية زوجة صديقي تلهج بأسمي وهي تبعص كسها و تدخل الهزاز بطيزها فصعقت بل أني شهقت وهي تنيك نفسها بسرعة كبيرة. وغذ فجأة التفت فرأتني!! وقعت عيونها في عيوني مباشرة. صدمت لما رأتني هنالك واقف على باب غرفة نومها. الحقيقة لم يكن ليجوز أن أتلصص على زوجة صديقي عارية ملط تستمني في غرفة نومها لولا سخونتي بما تفعل. صعقت سامية وهي ترأني أحدق فيها عارية فأسرعت إلى الغطاء ترميه فوق جسمها وقد استرعى بصرها زبي الواقف من تحت بنطالي. قفزت من موضعها وصرخت:” جيمي ماذا تفعل عندك بحق الجحيم؟!” صاحت فقلت متردداً:” أوه أعذريني يا سمسم انا فقط كنت كنت رى إذا كا كان احد فوق..قلقلت عليكم…” حدقت في زبي المنتصب البارز فسألتني بدلع :” هل تحب ما أفعله؟” قلت:” نعم هاني أنت سكسي جدا..” طار عقلها وراحت تقول:” أيها المجنون من تظن نفسك كي تتلصص علي هكذا و أنت أيضا تعترف بأنك تحب ذلك أيها المنحرف القذر…” ثم نهضت إلي وشدت بنطالي وأنزلته و أمسكت زبي فابتسمت له:” أممممم..أنت أيها الصبي الشقي.. أنت تنتصب على مشاهدتي.” دفعتني سامية زوجة صديقي على السرير في غرفة نومها وراحت تنام فوقي وتقول لي:” ألعق كسي كله التهمه….” قعدت فوق وجهي وبدأت آكل كسها ادافقة مياهه وأذوق كل عصيرها في فمي. بدأت سامية تطحنني بكسها و طيزها و تضغط فوق فمي وانا أعب من مياهها و من منيها فكان لذيذا جداً. ألقت يجسدها بوضع معكوس بحيث لا كنت لا أزال كل كسها إلا أنها اﻵن كانت تتناول زبي في فمها في وضع 69 فأخذت تمص زبي بقوة كبيرة جداً و تثيرني و تمكنت من شفط قذاها وأنا أمزيت في فمها كذلك و هي تمص أكثر و اروع بقوة و تلطخ وجهي بعصير كسها. كنت أحس بنفسي أكاد انفجر بقوة وهي عرفت كذلك ودست إصبعها عميقاً في طيزي وراحت تبعصني و تثيرني بما ليس عليه مزيد كي تجعلني آتي منيي بقوة و سرعة فدفقت حقيقة كمية كبيرة من المني في فمها وهي تدفع بإصبعها أكثر في طيزي وتجعلني آتي منيي على شكل دفقات ساخنة كبيرة . كذلك رحت أتلصص على زوجة صديقي عارية ملط تستمني في غرفة نومها وكذلك جعلتني ألعق كسها بقوة وسخونة وهي ترضع كل منيي من فوق زبي النابض كسها لا يزال رطبا في فمي. قفزت عني وأخبرتني أنني كنت شقيا بما فيه الكفاية و أنني من اﻵن فصاعداً سأكون خولها حتى ترضى عني..